Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-09-2007, 20:47   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Bula-bukser, forskjellige modeller???

Dette er ikke et pinlig spørsmål, men jeg får ikke logget inn

Har lyst å kjøpe meg en bula-bukse til hjemmebruk.

Men har fått med meg at det er to modeller ute å går.
- Den gamle (som er bredere over rompa og lårene) og
- en ny type (som er smalere).

Hvordan kan jeg SE forskjell på modellene, slik at jeg slipper å prøve så mange.?

Jeg er nemlig ute etter den gamle typen (er ikke så høy slik at dem gamle modellen passer uten at bena blir så lange).
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2007, 11:37   #2
Ise
Æresmedlem

Ise sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: På bygde!
Meldinger: 22,266
MP Rating: 0% (0)
Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bula-bukser, forskjellige modeller???

Ring til Bula butikken,gjerne den på Voss.De har god peiling på dette
Gammel 20-09-2007, 11:52   #3
Hjelpeadmin

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,723
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis du har problemer med innlogging så send en mail til: [email protected]

Så får du hjelp der Følte bare for å legge til det
Helene Harefrøken er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2007, 14:28   #4
Seniormedlem

Lilleklump sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,538
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 100% (1)
Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.Lilleklump har et ubeskrivelig bra rykte.

Si hva de sa da! Jeg er litt nyskjerrig på dette jeg også

(Superm@mm@)
Lilleklump er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2007, 22:03   #5
Supermedlem

Munter sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 726
MP Rating: 0% (0)
Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.Munter har en strålende fremtid.

http://www.bula.no/shop/shop.aspx?accid=38

Her er 3 modellar...
Munter er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:08.