Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-05-2005, 17:37   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Exclamation For å gå forholdsvis rask ned i vekt

Noen som har noen ideer og tips, noe fra helsekost osv...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2005, 18:06   #2
Seniormedlem

Mimsen sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Romsdal
Meldinger: 2,905
MP Rating: 0% (0)
Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.
Sv: For å gå forholdsvis rask ned i vekt

Jeg går fort ned i vekt når jeg spiser ofte, lite og sunt. En dagsmeny kan se sånn ut (spiser med 2-3 timers mellomrom):

1 brødskive med skinke
3 dl suppe
salat med skinke i
middag (spiser vanlig middag, men lite potet, saus og pasta. Små porsjoner, men mye rent kjøtt eller fisk)
3 dl suppe
3 dl suppe

Koker en suppepose og fordeler den på tre måltider. Spiser frukt innimellom hvis jeg blir sulten.
Gikk ned 17 kilo rimelig kjapt i fjor på denne måten. Trimma litt i tillegg da.
Gammel 25-05-2005, 19:17   #3
Uregistrert
Gjest

Exclamation Sv: For å gå forholdsvis rask ned i vekt

Sitat:
Opprinnelig postet av Mimsen
Jeg går fort ned i vekt når jeg spiser ofte, lite og sunt. En dagsmeny kan se sånn ut (spiser med 2-3 timers mellomrom):

1 brødskive med skinke
3 dl suppe
salat med skinke i
middag (spiser vanlig middag, men lite potet, saus og pasta. Små porsjoner, men mye rent kjøtt eller fisk)
3 dl suppe
3 dl suppe

Koker en suppepose og fordeler den på tre måltider. Spiser frukt innimellom hvis jeg blir sulten.
Gikk ned 17 kilo rimelig kjapt i fjor på denne måten. Trimma litt i tillegg da.
Takk

Er det noen som har prøvd noe fra helsekosten osv???
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2005, 08:43   #4
Medlem

Eisilath sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 147
Eisilath har en aura rundt seg.Eisilath har en aura rundt seg.Eisilath har en aura rundt seg.Eisilath har en aura rundt seg.Eisilath har en aura rundt seg.Eisilath har en aura rundt seg.Eisilath har en aura rundt seg.Eisilath har en aura rundt seg.Eisilath har en aura rundt seg.Eisilath har en aura rundt seg.Eisilath har en aura rundt seg.

ingen tips desverre ..
vil bare abonnere på diskeusjonen itilfelle det dukke opp gode tips ...
Gammel 26-05-2005, 11:15   #5
For tiden utlogget
Gjest

Drikker for tiden Coffee slender, kjøpt på helsekost. Det er kaffe tilsatt et kosttilskudd som skal virke slankende. Miss Mona Grudt reklamerer veldig for produktet.
Grunnen til at jeg drikker kaffe`en er at min venninne gikk ned 3 kg på 3 uker... Og det er jo ikke å forakte nå når bikinisesongen nærmer seg...
Smaker forøvrig som vanlig (dyr!) pulverkaffe.
Gammel 26-05-2005, 12:15   #6
Supermedlem

harmony sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 637
harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.harmony er som en lysfontene.

kusina mi gikk ned 13 kg på 3 mnd ved å kun spise knekkebrød og drikke vann..

men tror ikke jeg skal anbefalen det akkuratt
harmony er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2005, 12:22   #7
Supermedlem

Solregn sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 897
Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av harmony
kusina mi gikk ned 13 kg på 3 mnd ved å kun spise knekkebrød og drikke vann..

men tror ikke jeg skal anbefalen det akkuratt
Jeg gikk ned 16 kilo på 4 mnd, ved å spise MASSE sunn mat og gå litt turer...
Noen som har hørt om Grete Roede?

Solregn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2005, 12:29   #8
Seniormedlem

Blueberry sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,359
Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.Blueberry har en strålende fremtid.

Jeg gikk ned 25 kg på 3 måneder ved å spise det samme nesten hver dag (havrebrød med gulost og crusli frokostblanding) + at jeg holdt meg HELT vekk fra godteri/brus og taco/pizza + at jeg gikk en gåtur på 30 minutter hver dag.
Sier ikke at det er riktig fremgangsmåte. Må også nevnes at jeg da var 17 år gammel, og hadde en jernvilje. Og det har jeg iiiikke nå

Anbefaler også Grethe roede som hun ovenfor
Gammel 26-05-2005, 12:33   #9
Ise
Æresmedlem

Ise sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: På bygde!
Meldinger: 22,266
Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.

Det finnes dessverre ingen raske metoder for å gå ned i vekt,det er pulverkurer og annet dritt,men du raser op igjen i vekt etterpå,og du legger gjerne på deg litt mer enn før.
Jeg har slitt med vekten i åresvis og tro meg,jeg har prøvd ALT!!

Jeg tar Grete Roede kurs nå,og vekten går nedover jevnt og trutt..tar av alt fra 1-2 kg i uken,og det er såå gøy når man ser at det virker!!

Prøv endring av kost og mer trim,eneste riktige måten å gå ned i vekt på.

Man skal spise ofte og lite for å opprettholde forbrenningen
Gammel 26-05-2005, 12:43   #10
Tidligere bruker
Gjest

Da jeg fulgte grete roede sånn til pnkt og prikke i fjor, gikk jeg ned ca 2-3 kg i uken..

følger det så og så men ikke SÅ nøye dessverre, og går ned ca 0,5-1,5 kg i uken..
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:31.