Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-09-2005, 12:43   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
gravid og brun utflod

Er det vanlig med brun utflod i begynnelsen av et svangerskap? Jeg er seks uker på vei. Jeg har ingen smerter, men har hatt denne utfloden siden i går kveld- er det grunn til bekymring eller er det ufarlig???
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2005, 15:15   #2
VIP-Medlem

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
MP Rating: 0% (0)
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: gravid og brun utflod

Det er vanlig.

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2005, 16:59   #3
hortensia
Gjest

Det er visst ikke uvanlig nei. Jeg hadde brun utflod + småblødninger da jeg var i 5-7 uke av svangerskapet. Har hørt at det skyldes hormonelle forandringer i kroppen. Jeg ville likevel ha gått til lege bare sånn for sikkerhets skyld.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2005, 18:51   #4
Tidligere bruker
Gjest

Jeg hadde det frem til uke 6 ca. Om det å gå til legen...altså. Det er ingenting legen kan gjøre for deg hvis noe går galt nå. Vent å se det ann litt du
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:12.