Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-06-2009, 10:04   #1
Medlem

lucas' mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: holmestrand
Meldinger: 237
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.
lei_seg Alva Kristin

Nå er det snart 1 år siden prinsessa mi reiste til himlen
Lucas og jeg har det veldig fint sammen, men savnet kommer mer og mer nå som tiden nærmer seg årsdagen

Jeg vet det ikke er noe jeg får gjort, å hun kommer ikke tilbake igjen, men må bare lufte hodet litt.. Jeg visste det kom til å bli vanskelig å vite at jeg snart skal kryssa linja for 1år, men den kommer endten jegg vil eller ikke.

Jeg trøster meg hver eneste dag, med at jeg har verdens flotteste sønn, som jeg elsker mer enn alt på jord, og han er det beste jeg har
Han begynner å bli stor nå, å jeg vet at jeg ønsker meg fler barn, men angsten for å bli gravid sitter i kroppen tenk om det skjer igjen... hva om det skjer igjen... Jeg vil så gjerne ha flerbarn, jeg vil så gjerne blli gravid, men jeg vil ikke likevel...

*Evig være minnet over min kjære datter, Alva Kristin*

SOV GODT LILLE VENN, VÆR SNILL MED ENGLENE TIL VI SEES IGJEN.

med meo og Strwberri. SAMMEN ER VI SUSHI
lucas' mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2009, 10:47   #2
VIP-Medlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 6,276
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Alva Kristin

og

Lita84 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2009, 11:25   #3
Medlem

nelly73 sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 176
nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg vil bare gi deg en Jeg husker også at jeg grudde meg veldig til 1-årsdagen etter at vi mistet vår lille jente og det var tøft. Men det blir lettere etterhvert.

Jeg håper du en dag får oppleve å bli mamma igjen

Englejente f/d i uke 28
Gutt født i uke 29, desember 08

nelly73 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2009, 15:50   #4
Supermedlem

bigboobs sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,197
bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.

bigboobs er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2009, 17:02   #5
Supermedlem

Ra-punzel sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,025
Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.

En slik sorg forsvinner aldri, men den kan blekne litt. Håper du en gang vil føle deg klar for å få enda et barn siden du ønsker deg flere!
Gammel 17-06-2009, 20:33   #6
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,762
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 17-06-2009, 20:48   #7
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 8,199
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

så masse.. jeg skjønner godt smerten din..

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2009, 21:16   #8
Medlem

10na sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Kristiansund
Meldinger: 298
10na er fantastisk mot andre.10na er fantastisk mot andre.10na er fantastisk mot andre.10na er fantastisk mot andre.10na er fantastisk mot andre.10na er fantastisk mot andre.10na er fantastisk mot andre.10na er fantastisk mot andre.10na er fantastisk mot andre.10na er fantastisk mot andre.10na er fantastisk mot andre.

Lucas`mamma
Merkedagene er vonde. Det finnes ingen mening i at små barn dør før livet begynner. Det er bare umenneskelig, trist og vondt. En klem til deg i en vanskelig tid!
Du er fortsatt ung, så du har godt tid på å få flere barn, du må ta den tid du trenger på å forberede deg til et nytt svangerskap
Tenker på deg, (fra Titi på SM)
Gammel 17-06-2009, 21:30   #9
Veteranmedlem

Slafsemusa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,762
Blogginnlegg: 4
Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.

E april -07
A april -08
Takk!
Slafsemusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2009, 21:40   #10
Supermedlem

Siritk sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 725
Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.

Kan bare prøve å forstå hvor stor sorgen er. Håper du med tiden tør å forsøke igjen! Kom gjerne innom oss i novemberklubben om du orker.

Stoooore fra meg!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:54.