Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-10-2009, 14:31   #21
Seniormedlem

Gabi sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,290
MP Rating: 0% (0)
Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Da vår lille englegutt kom til verden

Kondolerer igjen.
Håper dere klarer å ta vare på hverandre i denne vanskelige tiden
Gammel 07-10-2009, 14:32   #22
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 2,278
Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjemper mot tårene her jeg sitter på jobb. En veldig rørende historie!!

Håper dere tar godt vare på hverandre i denne tunge tiden.
Gammel 07-10-2009, 14:33   #23
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 6,405
MP Rating: 100% (2)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for en fin rapport, monen. Jeg tenker så mye på dere og har ikke ord for hvor meningsløst jeg syns dette er

Sov godt, lille Fredrik
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2009, 14:34   #24
Medlem

jinxl sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Trondheim
Meldinger: 122
jinxl er et navn alle kjenner.jinxl er et navn alle kjenner.jinxl er et navn alle kjenner.jinxl er et navn alle kjenner.jinxl er et navn alle kjenner.jinxl er et navn alle kjenner.jinxl er et navn alle kjenner.jinxl er et navn alle kjenner.jinxl er et navn alle kjenner.jinxl er et navn alle kjenner.jinxl er et navn alle kjenner.

Hvor ufattelig trist .
Ta godt vare på hverandre i sorgen.

jinxl er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2009, 14:36   #25
Supermedlem

Teeny sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 921
MP Rating: 100% (1)
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff, nå renner tårene her

Høres ut som en fin fødselsopplevelse av det som også må være den verste opplevelsen man kan ha. Slik du beskriver ham høres han nydelig ut, og jeg skulle så inderlig ønske at dere slapp å måtte ta farvel når dere egentlig skulle ha ønsket ham velkommen til verden. Kjære deg, dette er tøft Håper dere finner en måte å møte den kommende tiden på.
Gammel 07-10-2009, 16:00   #26
Seniormedlem

Heidipus sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 2,197
Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjære, kjære dere.. Kondolerer så masse
Det er så ufattelig trist! Ta godt vare på hverandre i sorgen
Sov godt, lille Fredrik
Heidipus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2009, 16:31   #27
Supermedlem

Musefisa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 662
Musefisa har en strålende fremtid.Musefisa har en strålende fremtid.Musefisa har en strålende fremtid.Musefisa har en strålende fremtid.Musefisa har en strålende fremtid.Musefisa har en strålende fremtid.Musefisa har en strålende fremtid.Musefisa har en strålende fremtid.Musefisa har en strålende fremtid.Musefisa har en strålende fremtid.Musefisa har en strålende fremtid.

Her renner tårene,har ikke ord jeg...

Håper du har mange rundt deg som tar vare på deg og dine i denne vonde tiden!
Gammel 07-10-2009, 16:50   #28
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Nedre Eiker
Meldinger: 2,397
Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.

Ord blir så fattige, jeg vet ikke hva mer jeg skal si, Monen. Vit at dere er i mine tanker hver eneste dag. Du, mannen din, storesøster og vakre Fredrik.
Gammel 07-10-2009, 16:52   #29
Medlem

Lorien sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 66
Lorien er som en lysfontene.Lorien er som en lysfontene.Lorien er som en lysfontene.Lorien er som en lysfontene.Lorien er som en lysfontene.Lorien er som en lysfontene.Lorien er som en lysfontene.Lorien er som en lysfontene.Lorien er som en lysfontene.Lorien er som en lysfontene.Lorien er som en lysfontene.

Kjære Monen, jeg er så vanvittig lei meg for at dere ikke fikk beholde lille Fredrik. Tårene bare renner og renner her etter å ha lest fødselshistorien din. Ta vare på hverandre i sorgen.
Gammel 07-10-2009, 17:30   #30
Seniormedlem

Høns sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 2,070
Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.

Kondolerer så mye. Dette var sterk lesning. Gratulerer med en liten englegutt!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:17.