Om flere vil dele, så ønsker jeg gjerne å høre fleres erfaringer og tanker rundt dette temaet.
Det er strakst 8 mnd siden lillemor gikk bort her nå, og akkurat dette temaet er noe som opptar oss veldig for tiden.
Vi har helt siden lillemor lå i magen visst om hennes diagnose og skjebne,
og vi tok derfor et bevisst valg når vi valgte å bli gravid med lillebror etter bare 8 mnd...
Vi ville rett og slett ikke bli sittende igjen alene med "tomme hender" når den dagen at lillemor skulle gå bort skulle komme.
Lillebror kom når ANgelica var 17 mnd og jeg klarte å knytte meg mye mer til han en henne, (med min mann var det omvendt) nettopp pga at jeg visste at hun snart skulle reise fra oss (huff, nå griner jeg når jeg skriver dette og)
Angelica ble altså nesten 3 år.
Nå er lillebror bare 2 år og vi er forholdsvis unge foreldre, så vi har tid forran oss.
Vi trenger ikke å bestemme oss i dag, og vi kan bruke tid på å sørge og komme oss videre.
Men likvel...jeg skjønner ikke helt når jeg i det heletatt skal finne ork til å få flere barn - noen gang.
Akkurat nå føles det så utenkelig å få flere barn!
Vi elsker lillebror, og føler med lillebror sånn som HI skriver om vesla si - vi føler ikke at
han skal "reise fra oss"
-
Men jeg er redd for at det nye barnet vil gjøre det....
Jeg er altså redd for å miste det barnet vi enda ikke har fått... og jeg er redd for at jeg ikke skal klare å knyte meg til det

forstå det den som kan...
En stor klem til deg, Lillegull