Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-07-2008, 23:31   #1
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,124
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: jeg kommer desverre hit jeg og.

Ufattelig trist Kondolerer så masse

Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2008, 19:35   #2
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 8,628
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Kondolerer
Gammel 28-06-2008, 21:59   #3
Medlem

2tette sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: rogaland
Meldinger: 74
2tette har mye å være stolt av.2tette har mye å være stolt av.2tette har mye å være stolt av.2tette har mye å være stolt av.2tette har mye å være stolt av.2tette har mye å være stolt av.2tette har mye å være stolt av.2tette har mye å være stolt av.2tette har mye å være stolt av.2tette har mye å være stolt av.2tette har mye å være stolt av.

Min dypeste medfølelse
2tette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-06-2008, 18:20   #4
Moderator

Isiis sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 10,039
Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.

Kondolerer - ta godt vare på hverandre i tiden som kommer.
Gammel 30-06-2008, 23:25   #5
Juniormedlem

Lillegull sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Levanger
Meldinger: 10
Lillegull har mye å være stolt av.Lillegull har mye å være stolt av.Lillegull har mye å være stolt av.Lillegull har mye å være stolt av.Lillegull har mye å være stolt av.Lillegull har mye å være stolt av.Lillegull har mye å være stolt av.Lillegull har mye å være stolt av.Lillegull har mye å være stolt av.Lillegull har mye å være stolt av.Lillegull har mye å være stolt av.

Trist å lese.. Du er vel på englesiden også? Mener å huske jeg har lest om jenta di der. Eller tar jeg helt feil nå??

Du har min medfølelse.. Livet farer hardere med noen av oss. Det ser beksvart ut en stund, men så blir det faktisk lettere. Snart 1 år er gått siden min engel dro fra meg, og fremdeles er noen dager fryktelig tunge. Men den bunnløse sorgen kommer mer i bakleksa etter hvert, den gjemmes et sted langt inni for å tas ut når det trengs.

Jeg håper du/dere tar vare på hverandre oppi alt dette..

Elsker dere alle 3..
Lillegull er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-07-2008, 17:14   #6
Seniormedlem

Jannis sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 1,983
Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.

Kondolerer

Alltid så trist å lese at det blir flere av oss engleforeldre

Some people only dream of angels. I got to hold one...
Jannis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-07-2008, 22:33   #7
Seniormedlem

Kine82 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 2,681
Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.Kine82 har et ubeskrivelig bra rykte.

Lei meg på deres vegne. Ta vare på hverandre fremover..
Gammel 03-07-2008, 21:00   #8
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 913
Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.

neimen... lucas mamma da... hufff.... får helt ondt i mæ så uendelig trist at det skulle gå sånn håper du klare å se lysere på noen daga en andre

Midnattsola er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-07-2008, 22:43   #9
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,346
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.

så utrolig trist... det må være det verste en mamma kan oppleve mange trøsteklemmer herfra,selv om det ikke hjelper særlig....

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-07-2008, 21:49   #10
Supermedlem

Emjo sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-Jæren
Meldinger: 1,164
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.

Kondolerer
Jeg mistet også på nesten samme tidspunkt som deg. Om du vil kan du sende PM.
Trist å høre at det blir flere englemammaer.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:06.