Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-03-2009, 12:18   #1
Seniormedlem

Mariposamamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslobygda
Meldinger: 1,604
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg må bare dele noe med dere..

Jeg såg slutten av reprisen av Oprah i dag. Og der viste de youtube-klippet av vesle Eliot med trisomi 18, som levde 99 dager. Videoen var formet som et brev til Eliot. Jeg gråt meg gjennom hele klippet; noe så rørende, noe så...magisk! For en gave Eliot var til verden, og for en gave hans foreldre var til han.

Denne familien fikk meg til å tenke på Johanna. Og alt hun har gitt til oss. Vi lever med et grenseløst savn i hjertene våre, men samtidig klarer vi nå å fokusere mest på alt hun har gitt oss som familie...

Her er klippet:

Her er bloggen deres:
Eliot

Og her er foreldrene og deres familie i det de slipper ut 99 ballonger for å minnes, feire og hedre Eliots 99 dager:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.'

Og her er noen bilder av vesle, vakre Eliot:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 04-03-2009, 14:49   #2
Seniormedlem

Ellaell sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1,873
MP Rating: 0% (0)
Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg må bare dele noe med dere..

Jeg begynte å gråte et par sekunder inn i klippet og tårene renner fremdeles.
For en fin hyllest og for en nydelig, nydelig gutt!
Gammel 04-03-2009, 14:57   #3
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 9,071
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har sett den før, og gråt da jeg så den.
Gammel 04-03-2009, 17:18   #4
Seniormedlem

MissPhun sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,932
MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.

Mor: Koser seg & lever livet!
MissPhun er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-03-2009, 18:41   #5
Seniormedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Texan at heart
Meldinger: 1,663
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg lo og graat om hverandre. Kister skulle ikke behoeve aa finnes i saa smaa stoerelser.

Alenemamma til Troy Des. 06

Children have never been very good at listening to their elders, but they have never failed to imitate them ~ James Baldwin
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-03-2009, 19:22   #6
Veteranmedlem

Little my sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 3,487
MP Rating: 100% (2)
Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg så Opera i år og tårene fosset!
Utrolig sterkt av foreldrene som fikk en kort, men fantastisk tid sammen med den kjære gutten sin.
Gammel 04-03-2009, 22:34   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 1,721
Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 05-03-2009, 12:59   #8
Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Oppland
Meldinger: 139
SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.SuperS er fantastisk mot andre.

Jeg så også klippet og tårene ville ingen ende ta. For en skjønn liten gutt Eliot var og for en flott måte å hedre den lille skjønningen sin.

Så uendelig trist og rørende på en gang
SuperS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-03-2009, 13:44   #9
Medlem

Amorina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 150
Amorina har mye å være stolt av.Amorina har mye å være stolt av.Amorina har mye å være stolt av.Amorina har mye å være stolt av.Amorina har mye å være stolt av.Amorina har mye å være stolt av.Amorina har mye å være stolt av.Amorina har mye å være stolt av.Amorina har mye å være stolt av.Amorina har mye å være stolt av.Amorina har mye å være stolt av.

Jeg såg klippet på Oprah ssammen med mannen og vi begynte å tute, begge to....

Store-storebror-06
Lille-storebror-07
Pittelillebror-09
Amorina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2009, 19:51   #10
Medlem

Patilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 424
Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg så den på Oprah og tårene bare trillet...Nydelig hedersvideo til en nydelig gutt!

Bryllupstråden
Patilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:21.