Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-03-2009, 17:49   #11
Medlem

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 110
MP Rating: 0% (0)
desember 05 har mye å være stolt av.desember 05 har mye å være stolt av.desember 05 har mye å være stolt av.desember 05 har mye å være stolt av.desember 05 har mye å være stolt av.desember 05 har mye å være stolt av.desember 05 har mye å være stolt av.desember 05 har mye å være stolt av.desember 05 har mye å være stolt av.desember 05 har mye å være stolt av.desember 05 har mye å være stolt av.
Sv: Jeg må bare dele noe med dere..

For en sterk video en nydelig flott gutt og fantastiske foreldre.- Tårene renner. Jeg blir enda mer takknemelig for snuppa mi...og lover enda engang og ikke bli så vanvittig frustrert når hun trasser som mest intenst(nettopp bikka 3 år)..Jeg er heldig som har en trassig viljesterk 3-åring.
Dette setter virkelig en tankevekker i meg.
desember 05 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2009, 20:52   #12
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 8,628
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Så sterkt og rørende!!
Gammel 23-03-2009, 21:08   #13
Seniormedlem

Oschi sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: London, UK
Meldinger: 1,791
MP Rating: 100% (1)
Oschi har slått av rykte

For en skjønn gutt! Og herlige foreldre.
Gammel I går, 21:40   #14
T_D
Seniormedlem

T_D sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,643
MP Rating: 0% (0)
T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg gråter fortsatt, så ufattelig trist....

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:33.