Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-03-2008, 22:46   #21
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Kan jeg gi ett englesmykke?

Så flott at venninna di likte engelbarn smykket

Eg hadde jo lovet deg et bilde av armbåndet mitt. Eg hadde "nesten" glemt det ...
Sånn ser det ut:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Eg har det alltid på meg på høgre hand. Da blir engelen på utsida av handa, og barna mine blir oppe på handa.
Barna er festa på annakvar fordi eg har anna kvar jente-gutt-jente gutt.
"Starten" på armbåndet blir da englebarnet som er lengst fra engelen. Denne jenta blir ved høgre tommelen min.
Når eg kjøpte armbåndet var det bare engelen som var på. Englebarna festa eg på seinare

Sist endret av Tidl. bruker; 29-03-2008 kl 22:49.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2008, 23:17   #22
Supermedlem

Celinesmamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 835
MP Rating: 0% (0)
Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Diddlina Vis post
Så flott at venninna di likte engelbarn smykket

Eg hadde jo lovet deg et bilde av armbåndet mitt. Eg hadde "nesten" glemt det ...
Sånn ser det ut:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Eg har det alltid på meg på høgre hand. Da blir engelen på utsida av handa, og barna mine blir oppe på handa.
Barna er festa på annakvar fordi eg har anna kvar jente-gutt-jente gutt.
"Starten" på armbåndet blir da englebarnet som er lengst fra engelen. Denne jenta blir ved høgre tommelen min.
Når eg kjøpte armbåndet var det bare engelen som var på. Englebarna festa eg på seinare
Så nydelig, noe lignende tror jeg selv jeg må kjøpe meg.

Takk for at du bilde så jeg fikk de hvordan det ser ut.
Er det kjøpt hos Bjørklund det også?
Gammel 30-03-2008, 20:23   #23
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Celinesmamma Vis post
Så nydelig, noe lignende tror jeg selv jeg må kjøpe meg.

Takk for at du bilde så jeg fikk de hvordan det ser ut.
Er det kjøpt hos Bjørklund det også?
Armbåndet er kjøpt i Spania, og englebarna hos Bjørklund
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2008, 20:50   #24
Veteranmedlem

Estrella sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 3,092
Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.

Så fint at hun likte smykket.
Gammel 07-04-2008, 12:55   #25
Seniormedlem

Blondie sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,099
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 100% (1)
Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.

For en flott gest! Skjønner godt at hun ble rørt og glad over omtanken din!

Sitat:
Opprinnelig postet av Celinesmamma Vis post
Jeg Jeg har veldig lyst til å kjøpe ett sånn ett selv med 3 jenter og 1 gutt på men jeg tror kanskje det blir litt mye med 4 "barn" på ett kjede, så jeg har vurdert og kun ha en gutt for gutten jeg mistet.
Jeg har englebarn-smykke med fire på. To jenter og to gutter. Jeg synes ikke det blir for mye, jeg er bare utrolig stolt av alle barna mine. For meg hadde det blitt helt feil å bare ha av englebarnet, men der er vi jo selvsagt forskjellige. Jeg bærer alltid kjedet mitt og har fått mange positive tilbakemeldinger på det.
Gammel 07-04-2008, 13:22   #26
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,095
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Godt at englesmykket falt i smak.
Jeg tror jeg skal ønske meg det til bursdagen min av mine barn
Gammel 07-04-2008, 14:17   #27
Supermedlem

Celinesmamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 835
Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Blondie Vis post
For en flott gest! Skjønner godt at hun ble rørt og glad over omtanken din!

Jeg har englebarn-smykke med fire på. To jenter og to gutter. Jeg synes ikke det blir for mye, jeg er bare utrolig stolt av alle barna mine. For meg hadde det blitt helt feil å bare ha av englebarnet, men der er vi jo selvsagt forskjellige. Jeg bærer alltid kjedet mitt og har fått mange positive tilbakemeldinger på det.

Ååå, har du, du har ikke lyst til å ta bilde og vise meg? Har du kjøpt dine på bjørklund?
Gammel 09-04-2008, 13:33   #28
Supermedlem

Tinka sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 573
Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.

Skjønner godt at hun ble glad ja!
Har selv 2 englejenter (tvillinger), og har også lurt på å kjøpe noe slik..
Tinka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-05-2008, 20:36   #29
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Sandefjord
Meldinger: 542
~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.

Fin gave, jeg hadde blitt veldig glad for omtanken! Synes disse englebarn-smykkene er fine - enda finere i gull, men de er ganske dyre...armbåndet var også nydelig!
Jeg ønsker meg et lignende smykke, for å symbolisere mine to gullunger og englegutten jeg mistet i 2003. Har også vurdert en tatovering, men det blir nok med tanken...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:57.