Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-01-2009, 01:20   #1
Supermedlem

NANNE sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Sandefjord
Meldinger: 1,000
MP Rating: 0% (0)
NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.
kommer inn til dere

Hei da kommer jeg inn til dere.
Jeg har gått en tvillinggraviditet og fikk vite når jeg var nesten 5 mnd på vei at den ene tvillingen haddealvorlig hjertefeil og ville dø i magen min. Jeg fødte i uke 31, fødselen startet 14 des. 08 av seg selv og de klarte ikke å stoppe fødselen. På en måte så er jeg glad for at jeg fødte da, for jeg fikk oppleve lille Sebastian i 50 min føre han sovnet stille inn i mine armer.

Kristoffer Født 05.01.05
Vilde Født 21.09.06
Ruben født 14.12.08
Sebastian født 14.12.08døde 14.12.08, levde i 50 min
NANNE er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-01-2009, 01:30   #2
Seniormedlem

benja2 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,921
MP Rating: 100% (2)
benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: kommer inn til dere

Sitat:
Opprinnelig postet av NANNE Vis post
Hei da kommer jeg inn til dere.
Jeg har gått en tvillinggraviditet og fikk vite når jeg var nesten 5 mnd på vei at den ene tvillingen haddealvorlig hjertefeil og ville dø i magen min. Jeg fødte i uke 31, fødselen startet 14 des. 08 av seg selv og de klarte ikke å stoppe fødselen. På en måte så er jeg glad for at jeg fødte da, for jeg fikk oppleve lille Sebastian i 50 min føre han sovnet stille inn i mine armer.
Når jeg leser slik som dette så får jeg så ondt i meg. En forferdelig sorg å måtte oppleve. Sender deg en god klem......
Gammel 07-01-2009, 10:27   #3
Supermedlem

NANNE sin avatar

NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.NANNE har mye å være stolt av.

Takker så mye for det, merker at jeg har store konflikter innemellom. Spesielt den dagen de ble født, viste ikke helt hvordan jeg skulle takle sorgen samtidig som jeg skulle være glad. Når jeg ble flytta fra riksen til tønsberg så ble det også konflikt for jeg reiste jo i fra babyen min samtidig som jeg hadde med meg en. Men nå har jeg fått han med meg hjem, så nå er det bare å vente på den dagen han skal begraves.
Enkelte dager er veldig tunge, spesielt de dagene jeg er sliten å lei ( har liggi på sykehuset nå i 4 uker ) og ikke vet når jeg kommer hjem enda. Men heldigvis så har personellet på riksen og her på tønsberg vært veldig flinke til å ta vare på meg. de lar meg få lov til å prate og trøster meg når jeg trenger det.

Kristoffer Født 05.01.05
Vilde Født 21.09.06
Ruben født 14.12.08
NANNE er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2009, 20:17   #4
Supermedlem

Emjo sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-Jæren
Meldinger: 1,163
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.

Kondolerer Nanna.
Fikk tårer i øynene av historien din. Så forferdelig! FOrstår veldig godt at du opplever en konflikt nå.
Det er godt å høre å høre at du får god oppfølging.
Gammel 08-01-2009, 20:31   #5
Supermedlem

Sjøstjerne sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,475
Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.

Jeg hørte om deg av en felles bekjent... Fikk så vondt av å vite hva du måtte igjennom.

Så trist at dere ikke fikk beholde lille Sebastian.

Du er velkommen inn på englesiden.com om du føler for det.
Minstebror ble født 30. juli 2008

Sjøstjerne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2009, 00:40   #6
Supermedlem

NANNE sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Sjøstjerne Vis post
Jeg hørte om deg av en felles bekjent... Fikk så vondt av å vite hva du måtte igjennom.

Så trist at dere ikke fikk beholde lille Sebastian.

Du er velkommen inn på englesiden.com om du føler for det.
Takker så mye for det, har meldt meg inn der også. Er glad du nevte dettil hun om den siden

Kristoffer Født 05.01.05
Vilde Født 21.09.06
Ruben født 14.12.08
Gammel 09-01-2009, 21:27   #7
Seniormedlem

MissPhun sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,542
MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.

Så meningsløst og urettferdig
Kondolerer.
Gammel 09-01-2009, 21:33   #8
Supermedlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 921
Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.

Kondolerer
Monen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-01-2009, 08:08   #9
Supermedlem

sommerbaby sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 838
sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.

Kondolerer
Gammel 12-01-2009, 21:35   #10
Supermedlem

Snus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 750
Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.

Kondolerer så trist

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:57.