Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-01-2009, 10:03   #11
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1
MP Rating: 0% (0)
Maggie81 er fantastisk mot andre.Maggie81 er fantastisk mot andre.Maggie81 er fantastisk mot andre.Maggie81 er fantastisk mot andre.Maggie81 er fantastisk mot andre.Maggie81 er fantastisk mot andre.Maggie81 er fantastisk mot andre.Maggie81 er fantastisk mot andre.Maggie81 er fantastisk mot andre.Maggie81 er fantastisk mot andre.Maggie81 er fantastisk mot andre.
Sv: kommer inn til dere

Trist å lese om Sebastian, som ikke får vokse opp sammen med familien sin Gjør meg så vondt at dere også skulle måtte oppleve alle foreldres mareritt

Mange varme tanker og gode klemmer til dere i denne tida

Godt å se at du har meldt deg inn på Englesiden.com, håper du finner like mye støtte der inne som jeg har gjort.

Storebror df sept. -06, uke 39
Lillebror født jan-08

Tenk at man kan elske to barn så høyt...Skulle bare hatt dem begge her hos meg...
Maggie81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2009, 15:44   #12
Supermedlem

Sjøstjerne sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,475
Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.Sjøstjerne har en strålende fremtid.

Hei Nanne!

Hvordan går det med deg og dere?
Så at dere har hatt begravelse denne uken . Håper dagen gikk bra...
Minstebror ble født 30. juli 2008

Sjøstjerne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2009, 19:57   #13
Veteranmedlem

Slafsemusa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,581
Blogginnlegg: 4
Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hører ikke til her men ville bare kondolere.
E april -07
A april -08
Takk!
Slafsemusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2009, 21:35   #14
Seniormedlem

Effie sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Utenfor Drammen
Meldinger: 1,776
Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.

Det gjør vondt å lese historien din

Føler med deg

Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
Effie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:49.