Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-08-2005, 13:03   #1
Medlem

Busann sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 77
MP Rating: 0% (0)
Busann er en kommende stjerne på ryktebørsen.Busann er en kommende stjerne på ryktebørsen.Busann er en kommende stjerne på ryktebørsen.Busann er en kommende stjerne på ryktebørsen.Busann er en kommende stjerne på ryktebørsen.Busann er en kommende stjerne på ryktebørsen.Busann er en kommende stjerne på ryktebørsen.Busann er en kommende stjerne på ryktebørsen.Busann er en kommende stjerne på ryktebørsen.Busann er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Så er dagen her igjen......

I dag er det to år siden Petter ble født.
Trodde jeg skulle takle det bedre i år,
men nå når dagen er her så er det tøft.

Skal en tur på kirkegården i ettermiddag,
gruer meg litt. Storesøster skal være med
og da føler jeg at jeg må holde maska, litt iallefall.....

Måtte bare få ut litt i dag jeg.........

..
Busann er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2005, 16:39   #2
Æresmedlem

Delfinus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Some place in Norway
Meldinger: 15,371
Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.
Sv: Så er dagen her igjen......

Gir deg en kjempe god
Gammel 09-08-2005, 17:29   #3
Seniormedlem

LadyBee sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 2,703
LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.

Jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe deg å gjøre det lettere, men det kommer nok alltid til å være tøft. Heldigvis er du tøff nok til å klare det - på en eller annen måte.

I juli besøkte vi graven til min fars babysøster. Det er mer enn femti år siden hun døde, og bare to av menneskene som møtte henne er fortsatt i live. Men selv for oss som bare husker historiene om henne var det tøft. Men det var godt også, at hun selv på den korte tiden rakk å gjøre mange mennesker glade og at hun ved å eksistere har lært meg at kjærligheten aldri dør.

Om et halvt år skal jeg selv gjennom den styrkeprøven som står foran deg, og jeg gruer meg nok like mye. Men jeg vet at vi skal klare det.
LadyBee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2005, 23:02   #4
Seniormedlem

*Martine* sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: M&R
Meldinger: 1,829
*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.*Martine* er et navn alle kjenner.

Har ingen ord som vil lette sorgen din/deres!!Men tenker på deg

*Martine* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2005, 03:36   #5
VIP-Medlem

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 6,021
mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.mamma_nemi har mye å være stolt av.

Gammel 10-08-2005, 13:52   #6
Seniormedlem

Lisabet sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 1,625
Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.Lisabet er fantastisk mot andre.

Vil bare gi deg en

Lisabet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2005, 13:55   #7
Supermedlem

anemone sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 833
anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.anemone er bare skikkelig grei.

til deg
anemone er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2005, 15:03   #8
Supermedlem

jentemamma sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Ved Oslofjorden
Meldinger: 1,200
jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.

Vil bare gi deg en riktig god klem.

Det er ingen lett dag. Det er tross alt en bursdag som skulle ha vært og ditt barn som skulle ha vært 1 år større.

Etter som årene går har det blitt lettere for oss å komme forbi vår dato, men det blir alltid tent lys for den lille engelen.
Gammel 18-08-2005, 19:58   #9
Veteranmedlem

Estrella sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Meldinger: 3,092
Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.

Vil bare gi deg en god
Gruer meg til bursdagen til Nicholas, det er ikke lenge til, bare 2 måneder og da skulle han blitt 3 år....
Gammel 19-08-2005, 01:40   #10
Moderator

Isiis sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 10,036
Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.

Mange klemmer til deg og dine Busann - håper dagen har gått etter forholdene bra.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:43.