Savnet etter de er ubeskrivelig vondt.. Det er snart 8 år siden, men like vondt!
Spør meg selv hele tiden om hva jeg har gjort galt for å fortjene at de ikke skulle vare hos meg..
Etter 3 utrolig lange og vonde mnd på sykehuset og ca ei uke etter at jeg kom hjem,
så dør de??!! Rett før jeg skulle bli lagt inn for å endelig få møte de og få holde de varme kroppene og høre skrikene...
Men det jeg fikk var helt stille og slappe babyer.. Eneste skrikene som var inne på fødestuen var mine av smerter, sinne og fortvilelse..
Den dag i dag river det inni meg når jeg tenker på det.. Når jeg ser bildene av de så ser jeg to nydelig perfekte babyer
Off, jeg vil så gjærne ha de tilbake!! Hvorfor skulle jeg miste mine 2 elskede jenter!! Hvorfor fikk de ikke en sjans til å leve, når jeg kjempet for å holde de lengst inne i den trygge magen??? Men ingen kan gi meg det svaret!
Merkedagene er vonde. Det finnes ingen mening i at små barn dør nesten før livet begynner. Det er bare umenneskelig, trist og vondt. En klem til deg i en vanskelig tid!
__________________ Lesehesten -99 + Filosofen -01 + EvigUnge ble bare ti uker + LilleSola jan -08
"Øyet kan smile - munnen kan le, men sorgen i hjertet kan ingen se"