Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-04-2008, 13:58   #1
Supermedlem

Tinka sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 573
MP Rating: 0% (0)
Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.
lei_seg Snart årsdag.. (24.04)

Savnet etter de er ubeskrivelig vondt.. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Det er snart 8 år siden, men like vondt!
Spør meg selv hele tiden om hva jeg har gjort galt for å fortjene at de ikke skulle vare hos meg..
Etter 3 utrolig lange og vonde mnd på sykehuset og ca ei uke etter at jeg kom hjem,

så dør de??!! Rett før jeg skulle bli lagt inn for å endelig få møte de og få holde de varme kroppene og høre skrikene...
Men det jeg fikk var helt stille og slappe babyer.. Eneste skrikene som var inne på fødestuen var mine av smerter, sinne og fortvilelse..
Den dag i dag river det inni meg når jeg tenker på det.. Når jeg ser bildene av de så ser jeg to nydelig perfekte babyer Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Off, jeg vil så gjærne ha de tilbake!! Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Hvorfor skulle jeg miste mine 2 elskede jenter!! Hvorfor fikk de ikke en sjans til å leve, når jeg kjempet for å holde de lengst inne i den trygge magen??? Men ingen kan gi meg det svaret!
Tinka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:09.