Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-11-2005, 18:03   #1
Medlem

Christine 23 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 58
MP Rating: 0% (0)
Christine 23 er som en lysfontene.Christine 23 er som en lysfontene.Christine 23 er som en lysfontene.Christine 23 er som en lysfontene.Christine 23 er som en lysfontene.Christine 23 er som en lysfontene.Christine 23 er som en lysfontene.Christine 23 er som en lysfontene.Christine 23 er som en lysfontene.Christine 23 er som en lysfontene.Christine 23 er som en lysfontene.
Til min kjære sønn.

Kjære lille englegutten min.

Jeg kan gråte en elv, stoppe verden med tårer.
Lage jordskjelv av sorg, hate livet som sårer.
Jeg kan løpe et stormkast, knuse glass med mitt skrik.
Hør på meg død, jeg hater ditt svik.
Tusen tårer kan jeg gråte fordi du ikke lenger er, men jeg vil heller danse for den tiden du var her.

Jeg savner deg lille skatten min!!!

(sikkert noen her som kjenner igjen dette diktet fra tv, men jeg syns det var så utrolig vakkert)

Christine 23 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2005, 18:12   #2
Seniormedlem

Honey sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: I huset mitt..
Meldinger: 1,788
Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.
Sv: Til min kjære sønn.

Ja synes også dette var vakkert. Flotte ord til en liten englegutt
Gammel 17-11-2005, 22:46   #3
Seniormedlem

Lilli3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,706
Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.

Nydelig dikt til en liten englegutt!
Gammel 18-11-2005, 03:06   #4
Seniormedlem

Gabriela sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: I et stort hus...
Meldinger: 2,340
Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.

Gammel 18-11-2005, 11:57   #5
Seniormedlem

Jannis sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 2,041
Jannis har et ubeskrivelig bra rykte.Jannis har et ubeskrivelig bra rykte.Jannis har et ubeskrivelig bra rykte.Jannis har et ubeskrivelig bra rykte.Jannis har et ubeskrivelig bra rykte.Jannis har et ubeskrivelig bra rykte.Jannis har et ubeskrivelig bra rykte.Jannis har et ubeskrivelig bra rykte.Jannis har et ubeskrivelig bra rykte.Jannis har et ubeskrivelig bra rykte.Jannis har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var et nydelig lite dikt for en liten englegutt.

Jannis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2005, 14:03   #6
Seniormedlem

buzziebie sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 2,419
Blogginnlegg: 1
buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.buzziebie har en strålende fremtid.

Er et vakkert dikt ja....Lurer på hvem har skrevet det?
Gammel 18-11-2005, 14:14   #7
Supermedlem

susanna sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 1,171
susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.

takk for at du delte det med oss.
Ja jeg har hørt det før, men det er et vakkert dikt

Ser du stjernene liten, fra der hvor du er? Ser du månen som spegles i vannet?
Ser du vi gråter? Vi har deg så kjær. Vet du hvor dypt du er savnet?
susanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2005, 14:16   #8
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,475
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

sniker litt ....

utrolig nydelig dikt Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

04 & 07

_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2005, 17:02   #9
VIP-Medlem

Fjolla sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 6,411
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.

Fiiine ord!

Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2005, 19:36   #10
Seniormedlem

Hanah sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Vennesla
Meldinger: 1,554
Blogginnlegg: 1
Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.Hanah har mye å være stolt av.

Jeg visste ikke at du var her inne, vennen!
Det er et vakkert dikt du deler med oss. Jeg tok vare på det etter samtalen vår på msn her om dagen.
Håper du får et fint svangerskap, den lille englegutten din blir sikkert en stolt storebror til lillebrøster.
Gode klemmer til deg fra meg.

og lille Tor Erling f/d 2002

Hanah er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:16.