Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Amming og flaske

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-08-2009, 08:48   #1
Medlem

kiera sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Taremareby
Meldinger: 161
MP Rating: 0% (0)
kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.
Sv: Hjelp! Babyen min har begynt å tulle så ved brystet...

Vet du, dette var en perfekt beskrivelse av gutten min! Kunne ikke beskrevet ammingen bedre selv!

Veldig spent på hvordan dette gikk jeg altså, fikk dere behandling Annba?Ble ammingen bedre eller måtte du gi opp?

Tigergutt kom 11 mai 2009
kiera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 09:13   #2
Supermedlem

Annba sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: på høyden!
Meldinger: 918
MP Rating: 100% (2)
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av kiera Vis post
Vet du, dette var en perfekt beskrivelse av gutten min! Kunne ikke beskrevet ammingen bedre selv!

Veldig spent på hvordan dette gikk jeg altså, fikk dere behandling Annba?Ble ammingen bedre eller måtte du gi opp?
Det gikk seg til med tiden.
Jeg fant ut at jeg hadde god effekt av å ligge og amme.
Litt slitsomt og kronglete å måtte gå og legge seg ned hver gang han sku ha mat, men da spiste han i allefall såpass bra at det tok noen timer før han var sulten igjen.
Dessverre ble jeg syk bare noen uker etter at jeg laget denne tråden.
Jeg var såpass dårlig at selv om jeg prøvde å amme så mye jeg klarte, så ble det endel flaskemating også.
Og da jeg var frisk var produksjonen gått så drastisk ned at gullgutten ikke ville ha mere bryst... Veldig sørgelig og vondt der og da, men jeg har forsonet meg med at det ble slik nå.

Ellers er jeg veldig med på rådene enkelte har tatt opp, om å dra til manuellterapeut hvis problemet vedvarer.
Masse lykke til, håper det løser seg for dere!
Gammel I går, 00:18   #3
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 43
MP Rating: 0% (0)
lily er et navn alle kjenner.lily er et navn alle kjenner.lily er et navn alle kjenner.lily er et navn alle kjenner.lily er et navn alle kjenner.lily er et navn alle kjenner.lily er et navn alle kjenner.lily er et navn alle kjenner.lily er et navn alle kjenner.lily er et navn alle kjenner.lily er et navn alle kjenner.

Tenkte bare å fortelle at min lille gutt hadde KISS. Etter mye om og men kom vi oss til en manuell terapeut, og etter bare EN behandling forsvant alle problemene på mirakuløst vis... Vi fikk videre oppfølging og behandling som nå er avsluttet fordi han er helt bra.
Jeg er overlykkelig for at alt er bra nå, men ganske irritert på helsestasjonen som jeg ikke følte tok problemene jeg skisserte alvorlig nok. De har blitt ganske spake i ettertid, for han kunne jo fått denne behandlingen før 3 mnd! Likevel er jeg glad for at jeg ikke gav opp og holdt på til vi fant ut hva som var problemet!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:31.