Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-04-2009, 14:40   #21
Medlem

FruFillifjonka sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 99
MP Rating: 0% (0)
FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.
Sv: Baby Jogger City Mini *Bilder*

Eg har ikkje målt Fredrik på lenge, men trur han er ein plass mellom 90-95 cm.

No har eg ikkje prøvd Zapp, men vil ikkje sammenligne den med den eller Breeze.

FruFillifjonka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2009, 16:06   #22
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 7,834
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei, sambo lurte på om det var gummi- eller plasthjul på denne
Gammel 26-04-2009, 16:36   #23
Supermedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,476
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

den ligner kanskje litt på den babytravel icon sport som man ser på barnashus nå??

og den såg ganske smart ut ja! jeg har enda ikke klart å sommle meg til, eller bestemme meg for vogn skulle ha en lett, liten og grei en... og tenker fortsatt...........
sånn er det

Sist endret av Blenda; 26-04-2009 kl 16:41.
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2009, 19:29   #24
Medlem

FruFillifjonka sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 99
FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.FruFillifjonka er et navn alle kjenner.

Det er eva-hjul. Kva det betyr, veit eg ikkje. Men det er ikkje plastikk ivertfall.

FruFillifjonka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2009, 12:08   #25
Veteranmedlem

Kathinka sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Harstad
Meldinger: 4,002
Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.Kathinka har et ubeskrivelig bra rykte.

Snasen vogn!

Har sett noen videoer også og må si jeg er meget fristet.

Men jeg trenger ikke en slik trille riktig enda, kanskje ikke før til neste vår.

Så jeg lurer jo da på om den kommer til norge etterhvert også? Noen som vet?
Gammel 27-04-2009, 15:14   #26
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Babyjogger har jo en egen side i Norge, og BabyJogger Citi selges/har blitt solgt på Barnas Hus, så man skal vel ikke se bort i fra at Citi Mini også kommer til Norge etterhvert.

Baby Jogger
Gammel 01-05-2009, 22:12   #27
Supermedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,476
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

aha..... den såg ikke værst ut. gratulerer!

men jeg kommer vel aldri til å få tak i den jeg.. er litt usikker på netthandel fra utlandet..............
Og hva kom prisen på? inkl porto og alt...?
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2009, 22:39   #28
Seniormedlem

nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,867
nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.

Denne så jo genial ut!! Noen som vet om hvordan den er sammenlagt iforhold til zapp?
nynne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2009, 22:50   #29
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Sjekk her: Baby Jogger: strollers and jogging strollers from baby jogger.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:04.