Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-04-2009, 17:12   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Gjøvik
Meldinger: 43
MP Rating: 0% (0)
Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.
Sende vogn med Norwegian.

Nå har jeg brukt så mye tid og krefter på å finne et sted å kjøpe Babyjogger City Elite. Hadde planer om å kjøpe den i Stockholm neste helg. MEN, vi skal dra med Norwegian, og de tar jo selvsagt ikke noe ansvar for den når jeg sender den som bagasje. Snakket med Norwigan i stad, og de sa jeg kunne sende den med flyet, men at jeg måtte pakke vognen godt inn (helst i en eske) og at det ikke var beregnet for å sende vogner. Hørtes ut som om de hadde tenkt å bare slenge den inn i flyet...
Nå er jeg så usikker på hva jeg skal gjøre, for har jo ikke bruk for en ødelagt vogn.
Noen som har noen erfaringer med å sende vogn med Norwegian her?? Kanskje reiseforsikringen dekker eventuelle skader?? Og når hun sier jeg skal pakke den i en eske, hva slags eske skulle det vært??
Håper noen kan hjelpe meg...
Gammel 29-04-2009, 17:42   #2
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,855
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sende vogn med Norwegian.

Jeg reiste med dem i høst og da "mistet de" både vogn og bagasje. Ikke for å skremme deg, men bare for å forbederede deg på at slikt KAN skje. Jeg fikk en pose på flyplassen som jeg pakket vognen inn i, men jeg vet at de foretrekker transportbagg (slik feks tfk elelr bugaboo har). Din reiseforsikring dekker nok evnt skader men sjekk dette før dere reiser!

Ellers er er bobleplast lurt å ha rundt vogna dersom du har mulighet til det...
Gammel 29-04-2009, 17:57   #3
Veteranmedlem

Janis sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,753
Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.

PramPack - en spileforsterket og robust trillebag som beskytter barnevogner ved transport. Beskyttelse barnevogn fly.

Ingen erfaring, men en idè?
Gammel 29-04-2009, 18:10   #4
Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sandefjord
Meldinger: 210
@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.

Alle vognene jeg har kjøpt nye er kommet i eske fra butikken.
Så om du ikke har bråhast med å bruke vognen mens du er i
Stockholm ville jeg tro at det var mer trygt å sende den med
flyet i original emballasje? Reiseforsikringen dekker vogner, de
aller fleste iallefall - du kan jo event. sjekke det på forhånd?
Gammel 29-04-2009, 18:23   #5
Juniormedlem

Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.

God idè, men etter hva jeg kan se kommer den ikke til salgs før i juni. og det er litt sent... men tusen takk for tipset.
Gammel 29-04-2009, 18:25   #6
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av @lfakrøll Vis post
Alle vognene jeg har kjøpt nye er kommet i eske fra butikken.
Så om du ikke har bråhast med å bruke vognen mens du er i
Stockholm ville jeg tro at det var mer trygt å sende den med
flyet i original emballasje? Reiseforsikringen dekker vogner, de
aller fleste iallefall - du kan jo event. sjekke det på forhånd?
Vi skal ha barnefri, så er jo egentlig ikke noe bråhast å få brukt den akkurat. Kunne jo sendt en mail til butikken og hørt om jeg kan få den i orginalemballasje. Ingen dum idè.
Tenkte jeg uansett skulle ringe forsikringsselskapet i morgen. hvis de dekker eventuelle skader, er det jo ikke noe stort problem. ellers kan jeg jo bestille den på nett også...
Gammel 29-04-2009, 18:55   #7
Veteranmedlem

Janis sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,753
Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.

På siden...hvor kan du bestille den?
Gammel 29-04-2009, 19:14   #8
Supermedlem

Februar_M@m@_2boyz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: vestfold
Meldinger: 895
Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.Februar_M@m@_2boyz har en strålende fremtid.

jeg skal ha med joggeren min til danmark i sommer.. har bare god erfaring med sending av vogn, men husker ikke om det var norwegian eller sterling. forsikringen din dekker det om det skulle skje noe, går under reiseforsikringen mener jeg.. jeg har pakket de i en sånn vognpose jeg får på flyplassen helt greit, men har hatt med triller før da, men blir joggeren i år siden han er tung og ha i trille.

Februar_M@m@_2boyz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2009, 20:16   #9
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Februar_M@m@_2boyz Vis post
jeg skal ha med joggeren min til danmark i sommer.. har bare god erfaring med sending av vogn, men husker ikke om det var norwegian eller sterling. forsikringen din dekker det om det skulle skje noe, går under reiseforsikringen mener jeg.. jeg har pakket de i en sånn vognpose jeg får på flyplassen helt greit, men har hatt med triller før da, men blir joggeren i år siden han er tung og ha i trille.
Har sendt vogn med fly før jeg også, to ganger. Men det var ikke med norwegian. kjenner faktisk to stk som har fått ødelagt vognene sine under flyturen, men de fikk det dekt av flyselskapet.
Gammel 29-04-2009, 20:29   #10
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,855
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Norwegian dekker ihvertfall ikke vogn.. Det må taes på reiseforsikringen.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:16.