Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-04-2009, 20:34   #11
2ne
Supermedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,299
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.
Sv: Sende vogn med Norwegian.

Jeg fløy med norwegian i fjor sommer og da pakket vi vognen inn i en slik pose vi fikk på vei til, på vei hjem hadde de ikke flere poser så da ble den sendt uten noe

Men det gkk bra med vognen da
Gammel 29-04-2009, 21:56   #12
Juniormedlem

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 8
MP Rating: 0% (0)
Pura_vida vil raskt nok bli berømt.Pura_vida vil raskt nok bli berømt.Pura_vida vil raskt nok bli berømt.Pura_vida vil raskt nok bli berømt.Pura_vida vil raskt nok bli berømt.Pura_vida vil raskt nok bli berømt.Pura_vida vil raskt nok bli berømt.Pura_vida vil raskt nok bli berømt.Pura_vida vil raskt nok bli berømt.Pura_vida vil raskt nok bli berømt.Pura_vida vil raskt nok bli berømt.

Jeg fikk vognen ødelagt på Norwegian i påsken. De dekket det ikke! Men reiseforsikringen gjorde heldigvis det.
Pura_vida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2009, 22:02   #13
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 6
linga er en ukjent størrelse akkurat nå.

Undersøk med reiseforsikring om den dekker det. Hvis ikke er det en del innboforsikringer som også dekker barnevogner. Jeg hadde ikke reiseforsikring som dekket barnevogn. Men etter en kort samtale med de jeg har avtale på innbo med fikk jeg bekreftet at de dekker det. Store forskjellen er at innboforsikringer ofte har egenandel, samt betaler ut forsikring i ettertid. Altså, skjer det noe må du legge ut for ny vogn selv.

Men i mitt tilfelle ble det noen skrammer. Brukte sas sine gule poser, bobleplast og gammelt laken over baggen. Likevel en del riper...
linga er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2009, 22:02   #14
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 6
linga er en ukjent størrelse akkurat nå.

Men dersom du sender i orginal embalasje skal også Norwegian være ansvarlig dersom det foreligger skader på vognen.
linga er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2009, 17:21   #15
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Gjøvik
Meldinger: 43
Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.Kari. vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av linga Vis post
Men dersom du sender i orginal embalasje skal også Norwegian være ansvarlig dersom det foreligger skader på vognen.
Hmm, det visste jeg ikke. da er det jo ikke noe problem, hvis jeg får den i det. ¨
Har snakket med forsikringsselskapet også, og reiseforsikringen dekker evt. skader.
Har sendt mail til butikken om jeg kunne få den i orginalemballasje, venter nå spent på svar.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:05.