Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger > Strwberri
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gi rating til dette innlegget

Argh!

Postet i går kl 07:37 av Strwberri
Jeg blir sprø! Jeg holder offisielt på å tilte fullstendig.. Ikke fått sovet inatt fordi jeg har sittet lys våken og fundert på de berømte to-tette-planene mine.. Tilogmed funnet enda flere søskenvogner jeg kunne tenke meg..
Nei, jeg tror bare jeg må få gjort noe med de planene mine jeg.. Enten få skremt meg såpass at jeg avskriver de planene eller få satt igang. Jeg prøvde jo å passe søsterns 9 måneder gamle samtidig som Aurora, alene. Eneste tanken min etter 4 timer alene med dem begge våken var, "Jaja, vårt barn blir ikke så sutrete og klengete, dessuten er Aurora i barnehage før termin..".

Derimot vet jeg ikke hvordan de nye husvertene vil forholde seg til TO småbarn i leiligheta under seg. Jeg vet de ønsket seg par med barn, som de har fått nå da , men to småbarn gir fra seg MYE lyd... Hmm... Kan'ke bli sparka ut sånn helt uten videre men, likevel...har ingen planer om å flytte med det første når vi nå blir ferdig...

So many problems, so little time..
Antall kommentarer 0

Kommentarer

 
Antall Trackbacks 0

Trackbacks

Siste blogginnlegg av Strwberri

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 06:51.




Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com