Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 



Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-11-2009, 20:46   #1
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Hvilken bil har dere med tre barn?

Dette er ikke pinlig altså, men jeg har ikke avslørt for terminklubben min her inne at vi venter nr tre i juni

Vi har nå en 2004-modell Ford Mondeo stasjonsvogn. minste vår sitter bakovervendt i en Britax Multi-tech, mens eldste har beltestol. Blir det for trangt med en babystol med base i midten da? Jeg ser for meg at minste vår blir å sitte bakovervendt i 2 år til, minst, så da må vi vel etterhvert ha to bakovervendte stoler også...

Noen som har Ford Mondeo og tre barn? Hvordan er plassen baki da? Jeg er veldig glad i bilen og vil ikke kvitte meg med den, egentlig, men lurer på om vi må gå over til 7-seter? Er ikke så lenge siden vi kjøpte mondeoen heller, gjorde et kupp og noen dyrere bil har vi ikke råd til
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2009, 20:56   #2
Supermedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,227
MP Rating: 0% (0)
Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.
Sv: Hvilken bil har dere med tre barn?

Gratulerer med ny spire
Vi har hatt to bakovervente + en beltestol i vår vw Passat stv. Det gikk helt fint. Litt trangt, men setene står jo fastmontert, så man trenger jo ikke å komme til selene til stadighet.
Egentlig mer pes nå når vi har to "pute-med-rygg" og en bakovervendt.
__________________

Trekløveret


Kitt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2009, 21:22   #3
Supermedlem
 
Angelcat sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 863
MP Rating: 100% (3)
Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.Angelcat har en strålende fremtid.
Sv: Hvilken bil har dere med tre barn?



Vi har Ford Mondeo stasjonsvogn, 03 modell.

Vi har to seter med pute og rygg og ett bakovervendt Britax Multi-tech. Før multi-tech hadde vi maxicosi med base. Grei plass, men vanskelig for de to eldste å feste seg selv, så de må stort sett ha hjelp.

Ellers er jo mondeoen kjent for sitt store bagasjerom
Så det hjalp oss mye med valg av bil

Men med to bakovervendte og ett fremover vendt har jeg ikke prøvd men er nesten helt sikker på at dette skal gå.

Eneste problemet vi møter i vår bil er at vi må ha det bakovervendte setet bak passasjersetet, ellers blir det altfor trangt for å kjøre bilen. Han er en del lengre enn meg... og dermed kan vi heller ikke har dette setet i midten. For da ville det "låst" setene fremme i en posisjon.....

Dette var det jeg kom på i farten

Lykke til med bil-kabalen og gratulere med spiren
__________________
Angelcat
og mine tre søte små

02
04
07
Angelcat er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2009, 22:34   #4
VIP-Medlem
 
silkepels sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 9,002
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilken bil har dere med tre barn?

Helt off topic, men jeg vet hvem du er
__________________
silkepels
silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2009, 22:58   #5
Supermedlem
 
Maddedusken sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,118
MP Rating: 0% (0)
Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.
Sv: Hvilken bil har dere med tre barn?

Jeg har audia6, har en pute og to bilseter. Det går akkurat.
__________________
Maddedusken Og de tre gullungene sept 03, sept 05 og juni 07.
Maddedusken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2009, 23:11   #6
Seniormedlem
 
Itoshigo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Sølvbyen
Meldinger: 1,683
MP Rating: 100% (3)
Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilken bil har dere med tre barn?

Ford Galaxy har vi..
__________________

Velsignet med 3 herlige barn!!
Storebror,aug-05
Lillesøster,okt-07
Minstesøster,jan-09
Itoshigo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-11-2009, 23:18   #7
Seniormedlem
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,885
MP Rating: 0% (0)
Blånn har et ubeskrivelig bra rykte.Blånn har et ubeskrivelig bra rykte.Blånn har et ubeskrivelig bra rykte.Blånn har et ubeskrivelig bra rykte.Blånn har et ubeskrivelig bra rykte.Blånn har et ubeskrivelig bra rykte.Blånn har et ubeskrivelig bra rykte.Blånn har et ubeskrivelig bra rykte.Blånn har et ubeskrivelig bra rykte.Blånn har et ubeskrivelig bra rykte.Blånn har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilken bil har dere med tre barn?

Vi har en Citroën Grand Picasso. Den er stor og fin. Vi hadde inntil nylig en hyundai elantra. Der var det trangt om plassen.

Gratulerer med spiren, forresten!
__________________
- You know what they say about the difference between a hockey mum and a pitbull? LIPSTICK! -
Storebror -99
Lillemann -03
Houdini - 05
Blånn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2009, 00:00   #8
Supermedlem
 
Annba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Sted: på høyden!
Meldinger: 1,143
MP Rating: 100% (2)
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilken bil har dere med tre barn?

Citroën C4 Grand Picasso. (Det er 7 seter da).
Jeg eeeeeeelsker den!
Har to bakovervendte og en beltestol.
__________________
Keiserinna '03 Kronprinsen '07 Lynvingen '09
Mine barn får ikke kropp og immunsystem forurenset med vaksine!
Annba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2009, 19:54   #9
tes
Supermedlem
 
tes sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 902
MP Rating: 0% (0)
tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilken bil har dere med tre barn?

Vi har Seat Alharmbra og har hatt tre bakovervendte seter i den.

Stooooooooooor og god plass
__________________
Storesøster april 05
Lillebror okt 06
Lillesøster juli 08
tes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2009, 19:58   #10
Seniormedlem
 
Sprell sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Ved havet!
Meldinger: 2,502
MP Rating: 0% (0)
Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.
Sv: Hvilken bil har dere med tre barn?

Gikk fint da alle satt iseter med 5-punktseler i en volvo v70, men da vi begynte med beltestol ble det trangt og feste, så vi skiftet til en volvo xc90 (7 seter).

Gratulerer og lykke til.
__________________
03+ 05+ 07
Sprell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:57.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com