Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Fødselshistorier

Vis resultat: Hvordan startet din flergangsfødsel?
Vannet gikk 8 23.53%
Jeg våknet om natten med rier 8 23.53%
Jeg fikk rier på dagtid som tiltok etterhvert 11 32.35%
Jeg ble satt i gang på overtid 2 5.88%
Jeg ble satt i gang før termin 3 8.82%
Annet, forklar 2 5.88%
Velgere: 34. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-02-2009, 11:22   #1
Medlem

Snoopy sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Stavanger
Meldinger: 155
MP Rating: 0% (0)
Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.Snoopy er som en lysfontene.
hm Hvordan startet din flergangsfødsel?

Hei
Bare lurer på hvordan fødsel nr 2 eller 3 startet hos dere, startet den av seg selv?
Gammel 28-02-2009, 18:01   #2
Seniormedlem

Lena09 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,610
Lena09 har mye å være stolt av.Lena09 har mye å være stolt av.Lena09 har mye å være stolt av.Lena09 har mye å være stolt av.Lena09 har mye å være stolt av.Lena09 har mye å være stolt av.Lena09 har mye å være stolt av.Lena09 har mye å være stolt av.Lena09 har mye å være stolt av.Lena09 har mye å være stolt av.Lena09 har mye å være stolt av.
Sv: Hvordan startet din flergangsfødsel?

Vannet gikk med nr 2.

Begynte med rier med nr 1.
Gammel 28-02-2009, 18:06   #3
Seniormedlem

*Ullsokk* sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,770
*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lena09 Vis post
Vannet gikk med nr 2.

Begynte med rier med nr 1.

Samme her .

E - Juli 2008
*Ullsokk* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-02-2009, 18:39   #4
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 7,063
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Våknet på natten av litt vonde kynnere 5 dager over termin. Disse var korte og levelige fram til jeg lå til CTG (ville ikke vente hjemme siden jordmor hadde sagt jeg hadde stor sjangs for en veldig kort fødsel). Da kom vonde rier og lillebror var ute 10 min etterpå.

Vannet gikk med storebror, på termindagen

*star* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-02-2009, 19:12   #5
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 222
Rolle har en strålende fremtid.Rolle har en strålende fremtid.Rolle har en strålende fremtid.Rolle har en strålende fremtid.Rolle har en strålende fremtid.Rolle har en strålende fremtid.Rolle har en strålende fremtid.Rolle har en strålende fremtid.Rolle har en strålende fremtid.Rolle har en strålende fremtid.Rolle har en strålende fremtid.

Min andre fødsel starta med rier.
Første fødselen startet med vannavgang.
Ble ikke satt igang på noen av dem.
Gammel 28-02-2009, 19:22   #6
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 6,308
MP Rating: 100% (2)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Begge mine fødsler startet av seg selv med vannavgang. Fødsel nr 3 håper jeg at jeg kan svare deg på om ikke så alt for lenge
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-02-2009, 19:49   #7
Seniormedlem

Tash sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: sør/vest
Meldinger: 2,387
Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.

Nr 2 - riene startet om morgenen og tok seg opp utover det
Nr 3 - riene startet om kvelden og tok seg opp utover det
Nr 4 - vannet gitt 3 uker før termin.

93, 96, 99 og 08
Tash er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-02-2009, 21:05   #8
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 11,017
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

Vannet gikk, akkurat som ved første fødsel. Men ved andre fødsel hadde jeg nok mer murringer før vannet gikk uten at jeg vil kalle det rier, og slimproppen gikk samtidig, for jeg var faktisk usikker på om det var vannsvgang med en gang..
Gammel 28-02-2009, 21:11   #9
Supermedlem

loke sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Holmestrand
Meldinger: 886
loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.

Ved nr 2 gikk vannet.
Nr 3 keisersnitt.
Nr 4 gikk vannet

"Den som har mest duppedingser når man dør vinner"

5 oktober 2007
Pat på sm.
loke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-02-2009, 21:22   #10
Veteranmedlem

Luuca sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 3,934
Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.Luuca har et ubeskrivelig bra rykte.

Fødsel nr 2 var egentlig veldig lik nr 1.

Med nr 1: Våknet kl 09 med svaaake rier som ble sterkere og sterkere utover dagen/kvelden. Vannet gikk ca 00 og han ble født rett før 1 (16 timer etter jeg kjente første rie)

Med nr 2: Våknet kl 07 med svaaake rier, disse ble også sterkere og sterkere. Vannet gikk kl 18 og gutten var født rett før kl 23 (16 timer det også )
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:04.