Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Fødselshistorier

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-04-2008, 16:01   #1
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 9,331
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lille luringens turbofødsel m/ bilder ...advarsel...laaaaang.

Kjempefin fødselsrapport!
Gratulerer så mye med prinsessa

Vi savner deg!
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-07-2008, 21:54   #2
Medlem

smule sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 124
MP Rating: 0% (0)
smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.smule er som en lysfontene.

Her var det mye kjent fra min egen styrtfødsel! Bare at jordmor ville sende oss hjem etter en liten sjekk da jeg trodde fostervannet var begynt å pipple ut ( og det var det). Jeg sa at jeg er tilbake om en halv time... og det stemte. Jordmor hadde sagt god helg og at vi nok kanskje så hverandre igjen om et par-tre uker.... 30 minutter etter var minstmann ute. Jordmor ba veldig om unnskylning da hun ikke helt trodde jeg mente det så bokstavelig om at første fødsel hadde gått fort og jeg hadde på følelsen om at det samme ville skje igjen. (Det skal til hennes forsvar sies at maskinen som skulle måle rier ikke kan ha fungert slik det skulle og at kroppen den halvtimen målingen varter valgte å ta riepause)
Det med skjelving i bena husker jeg GODT! De måtte repes fast da jeg måtte broderes litt etterpå. Begge guttene har kommet 3 uker før termin.
Gammel 02-08-2008, 18:42   #3
Medlem

Kumilla sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 225
MP Rating: 0% (0)
Kumilla er som en lysfontene.Kumilla er som en lysfontene.Kumilla er som en lysfontene.Kumilla er som en lysfontene.Kumilla er som en lysfontene.Kumilla er som en lysfontene.Kumilla er som en lysfontene.Kumilla er som en lysfontene.Kumilla er som en lysfontene.Kumilla er som en lysfontene.Kumilla er som en lysfontene.

takk for at du delte dette med oss!
bittelillebror-født 2008
Kumilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2008, 18:29   #4
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 4,645
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulere så kjempe masse som 4 barns mor og tusen takk for en så fin fødsels historie

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:07.