Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Fødselshistorier

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-03-2009, 09:10   #11
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,615
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min flotte RASKE vannfødsel

Utrolig fin fødsels opplevelse du hadde! Sånn vil jeg også ha hvis jeg skal føde flere ganger!

Utrolig skjønn Cornelia var!
Gammel 30-03-2009, 09:46   #12
Seniormedlem

Modesty sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,208
MP Rating: 0% (0)
Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, dette må ha vært den perfekte fødsel! Fantastisk altså!!

Også så nydelig hun er! Flott.. eh.. er det hentesett? Kjempefint hvertfall! Gratulerer med supersøt snuppe!

Bloggen
Modesty er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 10:16   #13
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 7,787
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

ÅH helledussen for et nydelig første bilde... fantastisk å lese om fødselen din..

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 13:17   #14
Seniormedlem

cala sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,098
cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.

For en flott beskrivelse av en fantastisk fødselsopplevelse!
Og jeg må også få kommentere at du har valgt et nydelig navn til den lille jenta di.
Gammel 20-04-2009, 22:55   #15
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 9,331
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Høres ut som det var en kjempefin fødselsopplevelse ja!
Gratulerer så mye med ei nydelig prinsesse

Vi savner deg!
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2009, 18:27   #16
Seniormedlem

~Tàri~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 2,810
~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Åhh.. Drømmefødsel dette her jo..

Nydelig liten Cornelia dere har..
~Tàri~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:04.