Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Fødselshistorier




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-05-2009, 10:51   #1
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: på landet :)
Meldinger: 60
MP Rating: 0% (0)
Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.Alana86 er fantastisk mot andre.
Mitt planlagte keisersnitt

Dette begynner å bli en stund siden nå, snart 1 år faktisk. Tiden flyr..

Var på første ul i januar 08 og da blei det bestemt at jeg skulle ha keisersnitt, av den enkle grunn at jeg er rullestolbruker med en litt skeiv rygg som gjør at jeg ikke kan føde normalt.
Fikk innleggelse 16 mai, og tenkte at nå blir han 17.mai barn! Men dagen blei 19.mai
Sov veldig lite natt til 19.mai, grudde meg som bare det! Rundt kl 7 kom en jordmor inn og ba meg gå i dusjen. Så bar det ned på operasjonsstua.
Fikk dessverre full narkose. Han var ute kl 08.53, en velskapt, nydelig gutt som veide 3235g og var 53 cm lang! Etter 2 timer fikk jeg endelig se gutten min, han var så nydelig!
Kan kalle det en god fødsel uten de veldig store blødningene og ubehag

Må si jeg er litt stolt av meg sjøl som klarte ett problemfritt svangerskap, grei fødsel og fikk en frisk og sunn gutt, med tanke på elendig rygg og endel vondt
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Nyfødt 2.JPG (28.0 KB, 116 visninger)
__________________
Mammas lille gullgutt <3

- Mai 08 + bonusbarn - august 04
Alana86 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2009, 09:58   #2
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Mitt planlagte keisersnitt

Så nydelig han var da, og så fint du hadde en flott opplevelse av det hele
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2009, 22:28   #3
Supermedlem
 
torisve sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Ottestad
Meldinger: 1,146
MP Rating: 0% (0)
torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.
Sv: Mitt planlagte keisersnitt

Så nydelig han er!
__________________
torisve er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2009, 07:23   #4
Veteranmedlem
 
TrailerE sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,520
MP Rating: 100% (5)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mitt planlagte keisersnitt

åh så nydelig gutt du har, gratulerer , så fint at du hadde en flott opplevelse av det hele
__________________
Mamman til tre skjønne skatter
TrailerE er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2009, 22:51   #5
VIP-Medlem
 
tinwin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 9,331
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mitt planlagte keisersnitt

Så skjønn
Gratulerer med overstått 1års dag
__________________
E 2005 & K 2007

Vi savner deg!
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:06.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com