Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-09-2008, 11:22   #1
Seniormedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 2,410
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.
Lønnsøkning i permisjonstiden

Jeg fikk utbetalt permisjonspenger fra NAV. Da jeg kom tilbake på jobb i august, fikk jeg vite at jeg i sept 2007 hadde gått opp 6% i lønn, sammen med alle de andre i min bedrift. Har jeg da rett til å kreve de pengene fra NAV? Jeg gikk ut i permisjon i slutten av juli 2007.
__________________
Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 15:16   #2
Seniormedlem
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,491
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lønnsøkning i permisjonstiden

Håper noen har bedre svar enn det jeg gir deg.. Men kan aldri tro at du kan kreve de pengene. Da grunnlaget regnes ut ifra hva du HAR tjent.. Men som sagt, dette vet jeg ikke noe om..
__________________

En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Lille R rørte noe ved oss alle, hvil i fred
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 15:27   #3
Seniormedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 2,410
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.
Sv: Lønnsøkning i permisjonstiden

Det var det jeg tenkte iallefall... Grunnlaget er vel lønna for de siste 3 mnd når man sender inn søknaden eller noe.
__________________
Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 15:27   #4
Veteranmedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,593
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lønnsøkning i permisjonstiden

De sa nei til meg.. Jeg gikk ut i perm i Mars og i April gikk jeg opp i lønn.. NAV sa at dette kunne jeg ikke kreve da permisjonspengene er regnet ut fra det man HAR tjent, ikke det man er forventet å tjene.. Ja om du forstår.. Kjeeeeedelige greier sytnes jeg..
__________________

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 15:30   #5
Seniormedlem
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,491
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lønnsøkning i permisjonstiden

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
Det var det jeg tenkte iallefall... Grunnlaget er vel lønna for de siste 3 mnd når man sender inn søknaden eller noe.
Stort sett er det slik de regner det ut ja.. Men jeg mener at hvis det er store sprik i hva du har tjent og at det blir veldig "feil" å regne kun siste tre mnd, så tror jeg man kan be om regne gjennomsnittet på siste halvår Det gjorde de iallfall med meg med førstemann.. Jeg var så dum at jeg ikke sykemeldte meg med han, så derfor hadde jeg veldig lite lønn de siste månedene.. Jeg gav bare bort vaktene mine Så da regnet de for siste seks måneder med han..
Men med fastlønn har det jo lite å si..
__________________

En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Lille R rørte noe ved oss alle, hvil i fred
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 18:18   #6
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 192
MP Rating: 0% (0)
Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.Pepper74 er fantastisk mot andre.
Sv: Lønnsøkning i permisjonstiden

Dersom man er i det private og nav utbetaler permisjonspengene får man ikke med seg lønnsøkninger.

Men, jobber man i stat/kommune, er det arbeidsstedet som utbetaler og får refundert fra nav, da får man med seg lønnsøkningen.
__________________
Pepper74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:51.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com