Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-07-2008, 09:04   #1
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 3,272
MP Rating: 0% (0)
Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.
Ny jobb og Sykepenger.

Jeg har nettopp begynt i ny jobb og midt oppi dette så kommer mannen min og sier han er usikker på forholdet vårt og vil separeres.
Jeg har nok med å komme meg igang i den nye jobben og klarer rett og slett ikkje dette oppå, snakket med legen min som meinte jeg burde sykmelde meg til jeg fikk samlet tankene mine og føler meg klar til å jobbe, så nå har jeg vært sykmeldt i 1 uke, i dag er jeg på jobb men føler jeg bare er i veien og får ikkje gjort noe og vurderer å utvide sykmeldingen min.

MEN. har jeg rett på sykepenger?? har vært på jobb 16 dager siden jeg begynte, min første arbeidsdag var 7 Juli.
__________________
&
Andrea Mora er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2008, 09:18   #2
Veteranmedlem
 
Ariadne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 3,644
MP Rating: 0% (0)
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny jobb og Sykepenger.

En må ha vært i jobb i en mnd for å få sykepenger, men om du har jobbet på et annet sted tidligere (direkte overgang) så kan du få penger fra nav.
__________________
Mamma til lille M, sept. o6 med god hjelp av min kjære

Besøk gjerne Min hobby krok og si hva du syns
Ariadne er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:08.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com