Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-10-2008, 15:22   #1
Seniormedlem
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,604
MP Rating: 0% (0)
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.
unnskyld meg men..

fikk et inkasso varsel i posten i dag.. på en regning fra 2.5.2004(!!!)
en blomsterbutikk som påstår jeg ikke har betalt en bukett blomster jeg bestilte til min mor for 4,5 år siden(!!)
Den VET jeg er betalt, men jeg klarer jo ikke gå så langt tilbake på kontoutskriften min på nettbanken for å bevise dette. hvordan kan jeg få tak i så gamle utskrifter??
__________________
Alene med: -2003 og

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 15:24   #2
Seniormedlem
 
Theron sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,850
MP Rating: 0% (0)
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: unnskyld meg men..

Men har de rett til å kreve et beløp så langt tilbake i tid??
__________________
Stolt mamma til tvillingene M&M født 13 januar 2005, i uke 26, og ikke så fersk singel/alenemor lengre gitt


Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 15:28   #3
Supermedlem
 
Lykkelig77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,068
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.
Sv: unnskyld meg men..

Dette er foreldet

<dato>LOV-1979-05-18-18</dato> Lov om foreldelse av fordringer (foreldelsesloven).
__________________
Lykkelig77 er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 15:29   #4
Seniormedlem
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,604
MP Rating: 0% (0)
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: unnskyld meg men..

så greit da.. da slipper jeg å oppsøke bank osv for å få kontoutskrifter?
__________________
Alene med: -2003 og

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 15:38   #5
Supermedlem
 
Lykkelig77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,068
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.Lykkelig77 har en strålende fremtid.
Sv: unnskyld meg men..

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
så greit da.. da slipper jeg å oppsøke bank osv for å få kontoutskrifter?
Ja, det slipper du. Bare henvis til loven du
__________________
Lykkelig77 er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 15:40   #6
Seniormedlem
 
Kattrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,550
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (5)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: unnskyld meg men..

Det var jo i seineste laget å komme med regninga syns jeg.
__________________
født 13.11.2007 i uke 42+1; 4090 gram & 54 cm.
Bryllupstråden min
Kattrine er pålogget nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 17:47   #7
Veteranmedlem
 
muslingen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 4,377
MP Rating: 100% (2)
muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.
Sv: unnskyld meg men..

Med mindre de har hørt fra seg om kravet i løpet av de siste 3 årene er dette kravet foreldet.
__________________
Gullgutten snart 4 år
Lille drøyt 2 år
muslingen er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 18:22   #8
Seniormedlem
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,604
MP Rating: 0% (0)
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: unnskyld meg men..

har ikke hørt fra dem siden den første regningen kom, som jeg har betalt.. for 4,5 år siden.
__________________
Alene med: -2003 og

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 18:24   #9
Seniormedlem
 
maya 80 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: sørlandet
Meldinger: 1,940
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.maya 80 har en strålende fremtid.
Sv: unnskyld meg men..

da er det helt klart foreldet
__________________
4 turboer
97, 99, 02, 06
maya 80 er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 18:32   #10
Urt
Seniormedlem
 
Urt sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,188
MP Rating: 0% (0)
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: unnskyld meg men..

Er vel tilfeldigvis ikkje Euroflorist me snakker om her ?
__________________
Trollet 04, Tulla 05 og Lille Tulla 07

Tidligare Nemi80
Urt er logget av   Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:32.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com