Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-04-2009, 07:52   #1
Seniormedlem

Akino sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 1,966
MP Rating: 0% (0)
Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Sliter fortsatt med å få det helt til jeg da, blir sliten av å ta den opp fra gulvet hele tiden da

Ikke vært så flink til å øve heller, mister liksom litt gnisten når det ikke går mer enn 10 sekunder...
Gammel 17-04-2009, 08:01   #2
Medlem

Rugekassen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Sted: Akershus
Meldinger: 51
Blogginnlegg: 1
Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.

Hadde ikke tenkt tanken en gang på at rockering kunne være en fin treningsform
etter fødselen... Har lest igjennom tråden her og er supermotivert for å sette i gang.
Blir mange fine knebøy da Akino

Noen som har prvød rockeringen fra XXL?
Gammel 17-04-2009, 20:33   #3
Juniormedlem

Cathrine_86 sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Otta
Meldinger: 16
Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.

Nå ble jeg motivert til å sette igang igjen etter påskestyret jeg også, men er litt syk. Hatt influensa og halsbetennelse.. Men kan jo ta noen min så er jeg værtfall igang igjenn!! Gleder meg!! Har køpt meg noen fine topper jeg VIL se litt bra ut i.. Men da må "pynteringen" forsvinne, kvikt!!
Gammel 18-04-2009, 07:32   #4
Cic
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 843
Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.

Målte meg i dag, og har mistet 5 cm rundt nedre del av magen

Ble litt overrasket over det, da det skled totalt ut i påska både med rockingen og kosthold... Mengder av kaker og snop hver dag, selv om jeg forhåpentligvis fikk redusert skadeomfanget ved skiturer innimellom matinntaket

Startet på ny frisk denne uka, og er oppe i 20-30 min om dagen.

Cic, mamma'n til Elias, f. 20.06.2005
og Selma, f. 19.09.2007

Cic er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2009, 07:40   #5
Medlem

Tufso86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Utenfor Bergen.
Meldinger: 295
Tufso86 har mye å være stolt av.Tufso86 har mye å være stolt av.Tufso86 har mye å være stolt av.Tufso86 har mye å være stolt av.Tufso86 har mye å være stolt av.Tufso86 har mye å være stolt av.Tufso86 har mye å være stolt av.Tufso86 har mye å være stolt av.Tufso86 har mye å være stolt av.Tufso86 har mye å være stolt av.Tufso86 har mye å være stolt av.

Jeg blir skikkelig motivert av å lese om dere som mister flere cm rundt midjen Her har jeg nettopp fått min rockering men det er jo kjempegøy!
Jeg ble så revet med her en dag, og rocket visst alt for lenge, for nå er det så vondt at jeg nesten ikke greier det Men tvinger med selv til noen sekunder per dag

Rock ivei jenter
Gammel 18-04-2009, 08:21   #6
Supermedlem

Eviltordivel sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 663
Eviltordivel har en strålende fremtid.Eviltordivel har en strålende fremtid.Eviltordivel har en strålende fremtid.Eviltordivel har en strålende fremtid.Eviltordivel har en strålende fremtid.Eviltordivel har en strålende fremtid.Eviltordivel har en strålende fremtid.Eviltordivel har en strålende fremtid.Eviltordivel har en strålende fremtid.Eviltordivel har en strålende fremtid.Eviltordivel har en strålende fremtid.

Flott tråd!!

Leste igjennom den i går, og sambo var avgårde og kjøpte rockering til meg. Fikk prøvd litt, men guuud så vanskelig det er og få det til motsatt vei...
Tror dette er en fin måte og bli kvitt restene av graviditetene
Eviltordivel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2009, 14:29   #7
Seniormedlem

Karina sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,713
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.

I dag har jeg hentet min på posten. Gleder meg til å prøve

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2009, 16:33   #8
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,269
Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Karina Vis post
I dag har jeg hentet min på posten. Gleder meg til å prøve
Samme her.
Gammel 18-04-2009, 17:56   #9
Supermedlem

Alibaba sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 1,469
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cic Vis post
Målte meg i dag, og har mistet 5 cm rundt nedre del av magen

Ble litt overrasket over det, da det skled totalt ut i påska både med rockingen og kosthold... Mengder av kaker og snop hver dag, selv om jeg forhåpentligvis fikk redusert skadeomfanget ved skiturer innimellom matinntaket

Startet på ny frisk denne uka, og er oppe i 20-30 min om dagen.
Wow, så bra! 5 cm er jo mye. Slanker du deg eller trener noe annet i tillegg? Eller bare rockeringen? Rocker du mye hver dag?

5 cm målt på ett og samme sted?

Motiverende å lese om dere som har gått inn flere cm!
Gammel 18-04-2009, 18:24   #10
Supermedlem

mor -igjen sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,463
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.

Leste igjennom de siste meldingene..... og jammen ble jeg motivert igjen. Har vært litt sur idag da jeg fikk jakke i posten som var nesten for liten. Da er det godt med flinke jenter!! Nå skal jeg plukke opp ringen som ligger på stuegulvet, lett tilgjengelig.

Jeg målte meg igår, så nå har jeg noe å gå ut fra og drømmer om minus cm jeg også.

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:21.