Jeg er ikke så aktiv her, får ikke helt tak på alt, så spør nå bare for å ha det gjort, siden flere er på andre forum nå. Skal vi flytte oss over til BP eller fortsette å være her og inne på privaten her?
Fortsette å være her på nm, med privat del i tillegg
Flytte til privat gruppe for februar og mars på BP
Annet?
Jeg er ikke så aktiv her, får ikke helt tak på alt, så spør nå bare for å ha det gjort, siden flere er på andre forum nå. Skal vi flytte oss over til BP eller fortsette å være her og inne på privaten her?
Synes privaten her var litt rotete og jeg fikk jo aldri med meg når det ble noen nye innlegg der. Er fra før mye på BP så jeg kommer nok til å være der en del. Er her også litt, men desverre ikke så mye som tidligere.
Jeg er gjerne med på flytting. Finnes ikke aktiv her inne lengre...
Hva er BP?
Veslejenta kom til verden i februar!
Nå er jo ikke jeg her SÅ mye, men jeg kommer definitivt ikke til å forflytte meg over på BP. Jeg prøvde da Januargjengen flyttet over, men jeg likte det ikke i det hele tatt. Synd om dere også forsvinner, men det er jo et valg den enkelte må ta.
Verdens beste gullgutter kom til verden 28.01.10
M. kl. 05:49, D. kl. 05:57
Jeg forblir her, samtidig som jeg er på den private + MF + BP nå
Stolt mamma til 2 nydelige prinsesser
Charlotte født 07.11.07
Tilde født 15.02.10
Jeg stemte overflytting pga de lukkede gruppene her inne er helt forferdelige..
hvordan finner man priv. på bp?
Mamman til K-2002 og L-2010
Din side ☛ Gruppemedlemskap ☛ så finner du oss i lista. Skriv at du har en født i februar
er blitt mer og mer aktiv på BP, men er innom her også... Men er mye mindre aktivitet, og dermed er jeg sjeldnere inne og sjekker også..
.....
Sist endret av Snuldra; 15-08-2014 kl 08:27
Skulle gjerne vært her og vi har jo gitt det et skikkelig forsøk pga de som ville være på NM, men det har ikke nyttet og vi klarer ikke å være aktive her, så da stemmer jeg for flytting til BP.
Storsjarmøren -08 Vinterprinsessa -10
Jeg er her såpass sjelden fra før at jeg tror ikke jeg kommer til å bytte til et annet forum.. Det ble mindre tid til internett enn jeg hadde trodd etter at lillejenta kom gitt
Veslejenta kom til verden i februar!
Sosiale Bokmerker