Min baby er heilt prikkete! Og ikkje berre i fjestet, det er mest der, men også på kroppen, både framme og bak. Nokon fleire? Kor lenge varar dette her igjen?
Min baby er heilt prikkete! Og ikkje berre i fjestet, det er mest der, men også på kroppen, både framme og bak. Nokon fleire? Kor lenge varar dette her igjen?
Tripp, Trapp, Tresko
Er det hormonutslett?
http://www.babyverden.no/Sporsmal-Sv...Hormonutslett/
"For lite og for mye gir ingen smak"
~Sie~
♥ Storesøss - 2000 ♥ Lillebror - 2010 ♥
Det hadde min lille for noen uker siden, han så ikke ut. Men nå er han nesten helt fin
01.10.10 agena på SM
Ja, det er sikkert det samme som hormonutslett. Trur ikkje det er ubehageleg, men det er jo litt .. prikkete.. å sjå på
Tripp, Trapp, Tresko
jenta mi har også dette..
hatt masse i hodebunnen og i ansiktet!
trodde det var hormonutslett, men synes det var så mye, så begynte å bekymre meg for melkeallergi!
men spurte ei helsesøster og hun mente også hormonutslett..
har blitt bedre de 2 siste dagene, så håper det blir borte snart
Det har tulla mi også, men bare i ansiktet og litt i hodebunn. Spurte legen på 6-ukerskontrollen og det var visst hormoner og helt normalt. det kommer og går litt her da, ikke alle dager det er like fremtredende.
23.09.10
samma her, skikkeli pizzatryne ha på morsmelk
Hjelper det med morsmjølk på? Då må me teste det. Eg har litt lyst til å knipse julekort-bilde snart..
Tripp, Trapp, Tresko
Det har ikkje vore til nokon hjelp med morsmjølk i fjeset enno. Men ho har fått veldig tørr hud i fjeset, eg trur eg må smøre henne med noko.
Tripp, Trapp, Tresko
prøv A-krem!
Eg prøvde a-krem også, og utslettet er borte no, men om det var kremen eller tida er eg ikkje heilt sikker på!
Tripp, Trapp, Tresko
Sosiale Bokmerker