Jeg har tittet litt på tidligere meldinger jeg har skrevet her, og kom over denne. Kunne vært skrevet i år...Amming har vært et "problem" med alle tre...
11.05.08
Snuppa har hatt 4 økeperioder på de to ukene vi har vært hjemme. Hun har sovet dårlig på dagen (sover heldigvis i 3-4 timers økter på natta, men har vært litt vanskelig å roe igjen etter pupp.) og gråter hele tiden bortsett fra når hun ligger ved puppen. Slitsomt!!! Ikke har hun lagt noe særlig på seg heller. I dag virker hun mer fornøyd. Liker ikke at hun ikke legger noe særlig på seg. Gnager i bakhodet at jeg aldri klarte å fullamme storebror og er redd for at det går samme vei med henne. Hun er mye flinkere til å suge enn storebror, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får nok melk..... Amme ofte sier alle, så øker produksjonen. Tydligvis ikke for meg. Jeg blir forferdelig sliten og storebror blir neglisjert. Etter å ha brukt hele dagen på å amme og ellers høre på en hylende unge hver gang jeg la henne fra meg for å gå på do eller spise, lekte jeg med tanken på å sette henne fra meg ute, lukke døra og la henne skrike.....:-(
Jeg husker ikke om jeg begynte å gi snuppa litt MME på kveldene i noen uker, men etterhvert la hun godt på seg. Husker hun hadde flere valker på lårene, noe aldri storebror hadde. Tror jeg avventer å gi ekstra MME til en siste veiing på mandag
Sosiale Bokmerker