+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 12 av 12

Diskusjon: Skorpion mannfolk..?

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    escada sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Meldinger
    582
    Blogginnlegg
    1

Skorpion mannfolk..?

ARRRG mannfolk sier jeg,Men jeg tror det kommer av tegnet,nemlig skorpion. Opplever nemlig dette tegnet/mannfolket som vrang og håpløs å samarbeide med,på mange områder. Meget sjalu,"hårsår",manipulerende,arrogant,overdriver osv. Det er noe støtt og stadig som blir GALT for skorpionen her i huset,og jeg føler virkelig personen er vanskelig å forholde seg til. Sist nå var at begge fulgte til turn til eldste mann,jeg hjalp sønnen litt med vanskelige øvelser på slutten av timen,da ble det galt... Hwat? Krangling meget ofte med denne personen,for det er et eller annet galt... Er det noe i dette tro? Dere som har skorpion mann,kjenner dere igjen her? Vil nevne at vi har vært i lag i mange år,2 barn. Jeg føler at andre mannfolk er mer raus,tåler mer..
    Nevner at det intime er på plass,men ikke så ofte som mannen vil,men dog 1-3 dgr mnd. Dette nevnes for jeg vet at en mann kan bli vrang når han får for lite "nærhet" . Har dog opplevd noe av det samme oppførsel ved periode med mye "nærhet".

2.  
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Imiles sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    2,843

Sv: Skorpion mannfolk..?

Jeg holder meg laaaaangt unna alt som heter "skorpion"-mannfolk av de samme grunnene som du nevner her. T.o.m. pappa`n min som egentlig ikke tror på stjernetegn sier at skorpioner er noen "ufyselige" mennesker

Det kan jo godt hende at dem kommer overens med andre stjernetegner enn mitt som hører til ildgruppen....

Hva slags stjernetegn er du da?
    Klem fra Linn som er stolt mamma til

født september`04
    født februar `07
    født mai `09

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Carrera sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2002
    Sted
    Trånnheim
    Meldinger
    9,666

Scorpioner er så snille så

Men ok...det kan vel bli litt mye når alle særtegnene er på plass. Det være seg både mann og kvinne.

Har jeg blitt fortalt...
    Abritta has left the building...

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Kitty80 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    tilbake i Indre
    Meldinger
    1,201

Min x er scorpion, og jeg kan ikke si at jeg kjenner igjen beskrivelsen av han. Han er særdeles lett å samarbeide med. Ikke arrogant, ikke manipulerende, og helt umulig å krangle med
    Så alle scorpioner er ihvertfall ikke sånn.
    Mamma til verdens beste

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte
    Annba sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    på høyden!
    Meldinger
    1,718

Jeg er løve med løveascendant og har nettopp giftet meg med min fantastiske skorpionmann.
    I følge boka er vi en match made in hell, men vi gjør i allefall alle spådommer til skamme.
    Jeg kjenner meg overhodet ikke i gjen i Escadas beskrivelse. Min mann er omtenksom, støttende, en lagspiller og sjelden og aldri sur. På jobben er han del av et team og får stadig positive tilbakemeldinger på at han er både inkluderende, selvgående og en drivkraft i gruppa samtidig. Det samme gjelder her hjemme. Vi driver familien sammen og begge bidrar. Jeg trenger likevel ikke fortelle ham hva som skal gjøres. Nå er jeg ekstremt heldig med mannfolket mitt da har jeg skjønt. Han har èn "feil" og det er at han har vondt for å åpne seg og snakke om ting som er vanskelig. Dessverre.
    Men det er jo mer et problem for han selv.

Men jeg har derimot hatt et forhold til to andre skorpioner tidligere.... Og sykere folk har jeg aldri vært borti verken før eller siden!
    Han ene var så manipulerende at jeg etter bare noen få mndr satt igjen og følte meg som et mindreverdig vrak av et menneske. Uff. Sjalu, uberegnelig, kontrollerende, styrende og syyyyyyk.

Men jeg har endel skorpionvenninner som jeg forguder! De er jo så ekte, rett fra levra og intenst til stede i alt de gjør. Det hender det kan svi litt det de sier, men det er jo bare fordi de treffer spikeren så veldig på hodet. Også har de en unik evne til å aldri gi opp når det er noe de brenner for.

Nei, jeg liker skorpioner jeg altså. Har møtt på flere ålreite enn fæle. Akkurat som med resten av befolkningen forøvrig.
    Keiserinna '03 Kronprinsen '07 Lynvingen '09
    bitttittpassesegboAnnba er endelig Mrs. T
    flyttelittpå denne bortover h

Supermedlem
    escada sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Meldinger
    582
    Blogginnlegg
    1

He he,må le litt,ja er ildtegn jeg også,vær vetdu. Nesten litt godt å få det bekreftet... Begynte å lure om det bare var meg her... Får jo høre det støtt og stadig.. Takk for alle svarene.
    Sist endret av escada; 14-09-2011 kl 21:32

Supermedlem
    escada sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Meldinger
    582
    Blogginnlegg
    1

[QUOTE=Carrera;8176947]Scorpioner er så snille så .

Joda kan være snill på mange måter til tider,åpen,kosete,gir mye kjærlighet men oppi alt dette så kan alt snu på hodet... Som iltegn så får han jo meg til å "bikke" meget fort og ofte. Jeg er meget ærlig. I tilegg så er jo sambo tafatt,energiløs og har fem tommeltotter og bla bla, Uff vet ikke om jeg orker dette lenger. Har holdt ut pga gammeldagstype når det kommer til forhold.. Har vært i lag i snart ti år og begynner jo å tro at de fleste mannfolk er slik? Klart det er noe med alle menn og kvinner,men det er slitsomt å bo med denne mannen iallefall!

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte
    Annba sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    på høyden!
    Meldinger
    1,718

Hmmm.... Kan jo nesten høres ut som dere rett og slett har "vokst litt fra hverandre"?
    Hvis det er slik at du irriterer deg mer enn du gleder deg over denne mannen og forholdet deres så er det jo noen varsellamper som lyser, uansett hva slags påvirkning stjernene har.
    Har du i det hele tatt forsøkt å prate med ham da? Eller går det ikke inn hos han?
    Keiserinna '03 Kronprinsen '07 Lynvingen '09
    bitttittpassesegboAnnba er endelig Mrs. T
    flyttelittpå denne bortover h

Medlem
    valkyrien sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Birkenes
    Meldinger
    320

Sitat Opprinnelig postet av escada Vis post
    ARRRG mannfolk sier jeg,Men jeg tror det kommer av tegnet,nemlig skorpion. Opplever nemlig dette tegnet/mannfolket som vrang og håpløs å samarbeide med,på mange områder. Meget sjalu,"hårsår",manipulerende,arrogant,overdriver osv. Det er noe støtt og stadig som blir GALT for skorpionen her i huset,og jeg føler virkelig personen er vanskelig å forholde seg til. Sist nå var at begge fulgte til turn til eldste mann,jeg hjalp sønnen litt med vanskelige øvelser på slutten av timen,da ble det galt... Hwat? Krangling meget ofte med denne personen,for det er et eller annet galt... Er det noe i dette tro? Dere som har skorpion mann,kjenner dere igjen her? Vil nevne at vi har vært i lag i mange år,2 barn. Jeg føler at andre mannfolk er mer raus,tåler mer..
    Nevner at det intime er på plass,men ikke så ofte som mannen vil,men dog 1-3 dgr mnd. Dette nevnes for jeg vet at en mann kan bli vrang når han får for lite "nærhet" . Har dog opplevd noe av det samme oppførsel ved periode med mye "nærhet".
    Min mann er skorpion, og han er vel helt motsatt av det du beskriver. Han er snill og omtenksom, hensynsfull, samarbeider greit med alle. Ikke er han sjalu heller (jeg synes faktisk godt han kunne vært litt sjalu jeg altså). Han er sterk både fysisk og psykisk, har tålmodighet med meg som har problemer på det psykiske planet, er hjelpsomheten selv ovenfor både meg, familie og venner. Ikke krangler vi heller, og vi har vært sammen i 6 år nå...

Selv er jeg skytte, og vi skal visstnok ikke passe sammen i følge stjernetegnene. Kunne ikke hatt det bedre enn med min skorpion

Supermedlem
    escada sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Meldinger
    582
    Blogginnlegg
    1

Nei ingenting går inn,det er visst bare meg det er noe galt med forstår du. Han kommer med at han heller vil bli alene enn å skjerpe seg.. Meget umoden med andre ord! Det ordner seg nok sikkert denne gangen og,men slitsomt er det..

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Eplejenta sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    Vindblåste vest
    Meldinger
    746

Både pappa'n og broren min er skorpioner ,men jeg kan ikke si at jeg syns beskrivelsen stemmer på noen av dem heller -i tillegg har de veldig ulike karaktertrekk
    Jeg er jordtegn og tyr selv da, så det kan jo ha litt med det å gjøre

Tidl. bruker
    Gjest

Jeg måtte nå bare sjekke ut hvilket stjernetegn svigerbroren min er i, for han er akkurat som du beskriver. Og han er, ja gjett, en skorpion!

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

1. Mannfolk
      Av Uregistrert i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 14
      Siste melding: 15-06-2008, 15:45
    2. Skorpion!
      Av rigets_smølf i forum 2006 og eldre barn
      Svar: 3
      Siste melding: 03-03-2008, 23:41
    3. Skorpion og Morgenstjerne