+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 3 av 3

Diskusjon: Sliter

Sliter

Hei, er ny her og trenger noen råd. Jeg har ei datter på 19mnd og har vært samboer i 8år. Det funker ikke mellom oss lengre og jeg vet ikke hvordan jeg skal løse ting praktisk. Jobber 6mil unna jobben og elsker bhg, snuppa går i, så det er uaktuelt å flytte. Er ganske fortvilet nå, for jeg vil så gjerne gå, men jeg ser ikke noen løsning på hvordan jeg kan løse ting praktisk. Hvem skal levere f.eks. Jeg begynner på jobb 06:30, så må reise 05:30. Og jeg går på skole på kveldstid, og har ingen familie i nærheten. Mine nærmeste bor 52mil unna, så det er ikke bare å komme en svipptur over. Er ikke lett dette, føles ut som jeg rives i 2 inni i meg.
    Er det noen her som har vært i samme situasjon?

2.  
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    tes sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    1,024

Sv: Sliter

Så trist å høre at forholdet ikke fungerer lenger.
    Er det slik at det er bhg du er fornøyd med og som holder deg igjen der du bor nå ? For i såfall så finnes det mange flere fine bhg som jenta di helst sikkert vil trives i. Hun har mer behov for en mor som ikke sliter seg ut på å reise hele dagen for å få kabalen til å gå opp.
    Er det ingen mulighet for flexitid i jobben din ? Evt kan du finne deg en annen jobb ? Kanskje må du utsette studiene ? Tror det er veldig viktig at du klarer å kartlegge hva som er viktigst for deg og din datter. Kanskje må noe settes på vent en stund til ting har roet seg. Tror det blir vanskelig å få til absolutt alt når forholdet ikke er til å redde.

Lykke til
    Storesøster 05
    Lillebror 06
    Lillesøster 08
    minstesøster aug 12

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    tes sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    1,024

Sv: Sliter

Så trist å høre at forholdet ikke fungerer lenger.
    Er det slik at det er bhg du er fornøyd med og som holder deg igjen der du bor nå ? For i såfall så finnes det mange flere fine bhg som jenta di helst sikkert vil trives i. Hun har mer behov for en mor som ikke sliter seg ut på å reise hele dagen for å få kabalen til å gå opp.
    Er det ingen mulighet for flexitid i jobben din ? Evt kan du finne deg en annen jobb ? Kanskje må du utsette studiene ? Tror det er veldig viktig at du klarer å kartlegge hva som er viktigst for deg og din datter. Kanskje må noe settes på vent en stund til ting har roet seg. Tror det blir vanskelig å få til absolutt alt når forholdet ikke er til å redde.

Lykke til
    Storesøster 05
    Lillebror 06
    Lillesøster 08
    minstesøster aug 12

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

1. Sliter...
      Av elmar i forum August
      Svar: 20
      Siste melding: 25-03-2008, 16:42