+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 3 av 3

Diskusjon: oiiiiiii og litt skrekk og gru

  1. #1
    spiral
    Gjest

    oiiiiiii og litt skrekk og gru

    Er det virkelig mulig, frykter at jeg er gravid igjen. Nå burde det jo ikke ovrraske da jeg har vært gravid 5 ganger før (mistet to) og at for oss holder det å vaske klær i samme maskin så er vi der. Men nå har jeg satt inn spiral (på tross av at jeg ikke tåler hormonprevansjon og har hatt utrolig mye bivirnkninger mulig til ingen nytte) som er hevdet være like sikker som sterilisering. Jaja det er ennå håp for testen var ekstremt svak og streken forsvant. Men jeg har tisset på min andel tester opp gjennom årene og har ennå ikke opplevd å tolke noen positiv som faktisk var negativ. Nå følger jeg ikke med når jeg har mensen for vi skal jo ikke ha flere barn og etter jeg satt inn den hersens spiralen har jeg blødd til tider non stop og nå de siste mnd med veldig korte mellomrom så ikke lett å si når jeg burde kunne teste. Det som er sikkert er at jeg de andre gangene har merket det nesten i det jeg ble gravid og hatt festeblødning de fleste gangene (to dråper blod). Nå hadde jeg noen dråper blod for et par dager siden og tenkte hææææææ gravid, nei det er ikke mulig det er nok bare den drittspiralen som gjør at jeg får mensen igjen omtrent før jeg er ferdig med forrige mens. Så plutselig i natt kjente jeg noen stikninger i magen/underliv som var farlig kjent og hadde hodepine (det har jeg kun når jeg er gravid) tenkte det er uansett ikke vits å ta test for det må være for tidlig og fikk to cb tester med en ekstremt svak strek. Nå er det bare og håpe at dette blir den første opplevelsen av at en svak positiv test blir negativ og at jeg kan (med glede) bite i meg alle de gangene jeg har sagt at positiv test er og blir positiv uansett hvor svak den er.

    Littt negativ nå for jeg orker bare ikke tanken på et nytt svangerskap, bekkenet mitt tåler nok ikke det, jeg blir så trøtt, svimmel og for ikke snakke om nå som vi endelig begynner å nærme oss noen timers nattesøv skal på an igjen med nattevåk, amming, permisjon igjen fra jobb, ny bil. Vi har gitt bort alt av babyutstyr osv osv.

    En ting er sikkert er jeg av en eller anneng grunn ikke gravid så skal mannen få i nyttårsgave STERILISERING!!

  2.  
  3. #2

    Sv: oiiiiiii og litt skrekk og gru

    Korleis gjekk det her du miss spiral??? Er du gravid eller?? Spennande då... eller spennande å få høyre om du er det meinte eg. Sikkert ikkje såå greit å vere uplanlagt gravid då..
    05 07 09

  4. #3
    Hovedinnelgger
    Gjest

    Sv: oiiiiiii og litt skrekk og gru

    Nei takk og pris ikke. Men litt rart å "teste positivt" selv om det var veldig svakt, men men stadig noe og nå har jeg opplevd det også. Spiralen har også gått seg til litt nå etter over 6 mnd så nå har jeg ikke svangerskapssymptomer konstant. Håper endelig jeg ikke blir gravid, kjenner jeg har mer enn nok med de 3 jeg har og er trøtt og gleder meg til de blir større og vi får litt mer søvn

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

    1. Skrekk og gru
      Av Mex i forum Barnepass
      Svar: 3
      Siste melding: 17-04-2008, 13:05
    2. mer skrekk og gru !!!
      Av Vimsa77 i forum Juni
      Svar: 9
      Siste melding: 10-11-2005, 15:09
    3. Skrekk og gru...
      Av Celinemamma i forum April
      Svar: 7
      Siste melding: 21-09-2005, 16:42
    4. Skrekk og gru
      Av l_marihe i forum 2006 og eldre barn
      Svar: 1
      Siste melding: 08-09-2005, 09:11
    5. Skrekk og gru - og litt fryd (langt)
      Av Amèlie i forum Desember
      Svar: 20
      Siste melding: 22-08-2005, 18:16

    Stikkord for denne diskusjonen

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine