Hva er deres erfaringer rundt dette? Når i svangerskapet begynte dere? Hadde dere utbytte av det under fødselen?
Hva er deres erfaringer rundt dette? Når i svangerskapet begynte dere? Hadde dere utbytte av det under fødselen?
Klem fra Fortuna
og 2004
født 05.03.2011
Jeg begynte på yoga så snart jeg rundet 2. trimester, og gikk også gjennom hele 3dje. Hadde veldig god bruk for puste- og avspenningsøvelsene vi lærte på kurset, og er ikke i tvil om at jeg også skal gå neste gang
Stolt trebarnsmor
Yoga er supert! Hadde bekkenløsning og annen shit, men det hjalp!
Jeg begynte vel i slutten av 2 trimester tror jeg? Varte til 3 uker før termin i alle fall. Hadde absolutt nytte av det under fødsel, samt at det var deilig å ha de timene hvor man bare fokuserte på seg selv og kroppen
Jeg trente yoga gjennom hele graviditeten og det var supert! I starten tok jeg det bare ekstra med ro, var jo og litt sliten og trøtt. Var også raskt igang med yoga etter fødselen, noe som hjalp meg veldig å få både kroppen og sinnet tilbake Til de som bor i Oslo kan jeg anbefale kurs hos www.gravidyoga.oslo.no, de har kurs for gravide og barselyoga hvor man kan trene med babisen
Sosiale Bokmerker