+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 17 av 17

Diskusjon: noen som har venta på utdrikningslag og ikke blitt noe av??

pluttis
    Gjest

noen som har venta på utdrikningslag og ikke blitt noe av??

regner med at det er mange som har gifta seg som også leser denne tråden..
    skal prøve å gjøre historien kort(ikke lett)
    overaska hele fam i dåp til minstejenta å gifta oss da. og siden det skulle være hemmelig sa forloveren min at vi skulle ha "utdrikningslag" for meg etter bryllupet. skulle skrive liste. det blei gjort (32 stk siden jeg er tilflytter og fått mange venner her også) og tiden gikk noen maste på meg ,siden lang reisevei.. så sier forloveren min at det var veeeeldig mange på lista mi da.(3 mnd etterpå) 4 mnd etterpå sier ho at ho har tlf skrekk og om ikke jeg kan ringe mine veninner i min hjemby. men nei. spørr mannen min.. etter 5 mnd(mista lysta nå jeg) så ringer ho og sier at ho hadde bare tenkt de som bor her i området da. for det blei jo veldig mange. sier at jeg ikke kan kutte ut mine barndomsveninner hjemme. da svarer ho at de kan jo de ordne noe for meg... merker at jeg blir rimelig forbanna og gir beskjed om at ho kan droppe hele greiene.. okay svarer ho. skikkelig letta....
    mannen min sier at jeg SKAL ha fest. så han ber om liste. motvillig så gir jeg han den(5,5 mnd etterpå)
    så han styrer og steller med dette... 32 blir invitert ca 15 fra hver plass...
    og enden på visa. kunn 5 stk sier ja tilomed forloveren sier nei
    så skuffa og gråtenede(hadde jo gleda meg) gir jeg beskjed om at han bare kan avlyse det. hadde jo ikke regna med at alle kunne komme. men ca 15 stk.. sitter da igjen med en følelse. at ja.. så mye verdt er jeg. sliter ennå med dette. og merker at jeg har forandra meg ovenfor mange...
    dette blei langt... sorry....

2.  
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    edlih sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    1,084

Sv: noen som har venta på utdrikningslag og ikke blitt noe av??

Off dette hørtes skikkelig trist ut
    Har enda ikke gifta meg så jeg hvet ikke hva som er på gang

Men hadde blitt temmelig skuffa hadde jeg vært deg
    Edlih mammaen til storesøster ( mars-93) og lillegutt ( jan-07)

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Jea sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2002
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    538

Skjønner godt at du ble skuffet. Trist når det blir mye styr rundt det som skulle vært hyggelig. Forloveren din burde sagt fra med en gang at hun ikke ville/turte å stelle til utdrikningslag. Kan du ikke snakke litt ut med de rundt deg. Si at det var dumt det ble mye frem og tilbake og at du synes det var trist at dere ikke fikk det til. Etter det er nok det beste å la det ligge. Du tenker nok mer på dette enn de andre.

Lykke til
    Jea & Eline f. aug'02 & Erik f. mars'04

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Hege-Mor sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Revetal
    Meldinger
    2,019

Ulrikke 95 Mats Fredrik 02 Matilde 06
    Min Blogg

maya78
    Gjest

Huff a meg!! Nå fikk jeg skikkelig vondt av deg!
    Hadde jeg vært deg, ville jeg også blitt utrolig skuffa, og skikkelig sint på forloveren din!
    Det er sikkert bare tilfeldig at det var så mange om ikke kunne - men skjønner deg veldig godt!!

2 x mamma
    Gjest

Hva slags venner er dette her?

Skjønner at du ble/blir skuffet altså.. men hev deg over det. hun forloveren din burde ha verdens største dårlige samvittighet!! det er så slitsomt med slike venner som sier de skal gjøre noe også skjer det aldri!!

Tlf skrekk, er den værste unnskyldningen jeg har hørt, har nemlig det jeg også.. men jeg bare kasta meg ut i det, det var tross alt bestevenninna mi jeg skulle holde lag for... og de jeg virkelig ikke turte å ringe, de fikke jeg andre til å ringe...

men du, gratulerer meg giftermålet...

Tidl. bruker
    Gjest

Næmmen! Hørtes trasig ut dette. Tror jeg hadde blitt skuffet selv også, mest fordi forloveren hadde lovet deg utdrikkingslag i ettertid.

Selv har jeg tatt initiativ til å organisere utdrikkingslag to ganger, selv om jeg ikke var forlover. I begge tilfellene bodde forloverne over 100 mil unna bruden, og da bryllupet nærmet seg uten at noe hadde skjedd tok jeg kontakt med venninner av bruden for å stelle istand noe.

Det er da koselig å få noe form for ekstra oppmerksomhet når man skal stå brud. Men i ditt tilfelle ble det kanskje slapt fordi utdrikkingslaget skulle holdes i etterkant av bryllupet. Du får bare prøve å tenke som så at du var uheldig og at det var en dag da mange var opptatt.

All sympati til deg!

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    ~Lykke~ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Meldinger
    6,584

Jeg venter fortsatt på mitt utdrikningslag jeg Jeg var gravid da jeg gifta meg, så forloveren min skulle ta det etter fødselen.... Vært gift i 3,5 år nå
    Jeg er blodgiver og reg.beinmargsdonor - er du?
    www.giblod.no

Vi glemmer deg aldri Minstemann!

Tidl. bruker
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av ~Lykke~
    Jeg venter fortsatt på mitt utdrikningslag jeg Jeg var gravid da jeg gifta meg, så forloveren min skulle ta det etter fødselen.... Vært gift i 3,5 år nå
    Huff da! Selv sa jeg tydelig fra til forloveren min om at jeg ønsker meg et koselig utdrikkingslag. Hun ba straks om å få en gjesteliste etter at invitasjonene er sendt ut. Da vi hadde fest forrige helg var visstnok utdrikkingslaget et hett tema så snart jeg snudde ryggen til damene. Så jeg tror det skal bli ett eller annet.

nethe
    Gjest

Jeg forstår virkelig godt at du er skuffet!!!!

Nu får jeg helt lyst til at arrangere noget for dig, men måske lidt svært helt fra Danmark... Hvis jeg var dine venner ville jeg have utrolig dårlig samvittighed.

Tidl. bruker
    Gjest

Uff så trist å lese da snuppa... Kanskje det er fordi dere gjorde det på den måten? overrasket alle.. at de ble litt snurt eller noe? Aner ikke. utrolig dårlig gjort er det hvertfall syns jeg..

Tidl. bruker
    Gjest

Stakkers deg da!!! Men, hva er dette for noe tull??? til foloveren din!!!!

Jeg tror jeg hadde gitt klar melding om hva jeg mente. Hvis hun var forlover er dere vel sikkert nokså nære venner, og da må hun tåle å høre dette. Jeg hadde blitt kjempeskuffa. Hvis ikke hun turte å ringe kunne hun vel sende invitasjon pr sms eller pr post????Hvor vanskelig kan det være??? Skjønner godt at noen har telefonskrekk, men at det skal ødelegge utdrikkingslaget til venninna di???? Nei dette er helt utrolig sløvt. Kjenner jeg blir ........ Du får rett og slett gi henne beskjed om at hun bare får sette i gang å lage et eller annet for deg!!!!!

Eller du kan sende ut en invitasjon til alle dine venner der du skriver noe om at mange ble tatt på senga da dere giftet dere, men at du likevel ønsker deg et utdrikkingslag da dette er noe du har tenkt på i mange år. Skriv at det ble så mye frem og tilbake da forloveren din prøvde å få det til i etterkant, så nå vil du rett og slett invitere alle til en jentekveld. Gi beskjed at innslag ønskes. Sett av dato og klokkeslett og be de om å gi beskjed. Skal du være skikkelig frekk kan du jo sette opp nr til forloveren din og be de gi beskjed til henne og at det er hun som skal koordinere de evt innslagene. Var jeg stygg nå????

Håper du klarer å slutte å tenke på hele greiene. Du kan jo og gå ut en kveld med alle jentevennene dine, middag + bytur??? Kan jo bli artig det også.

Uansett.....masse fra meg til deg.....håper det ordner seg for deg....

pluttis
    Gjest

takk for mange fine ord.... var jo dere jeg skullle ha invitert i mitt utdrikningslag...
    har jo kommet litt over det. men samtidig ett veldih ømt tema for meg.. blir irritert på meg sjøl at det ikke vil gi helt taket på meg. er vel også forde at de klarer å få til andre ting men ikke til meg... men men.... er vel andre som opplever værre ting....
    hadde kanskej håpet på at de som ikke klarte å komme til bryllupet ville prøve å komme nå... jaja.... sånn er livet.... lykkelig gift og med 2 herlige barn.....

Tidl. bruker
    Gjest

Jeg skjønner godt at du er skuffa, og det har du all rett til.

Men du... kan det ha noe med det faktum at bryllupet deres var en overraskelse og at "hele greia" var over når laget skulle holdes? Det ble tross alt etter bryllupet, og lenge etter (lenge er ikke din feil, men...)

Jeg kjente i alle fall dette når jeg leste. Et utdrikningslag mister kanskje noe av piffen når det gjøres på den måten og mulig forklaringa ligger der? Hele ideen med utdrikningslag er jo at en bygger opp og lader opp fra ugift til gift, venninner tar del i forberedelser, spenningen, gledene. Halve gleden av et bryllup er tross alt ofte forberedelsene. Kanskje vennene din følte "piffen" var borte når det ble arrangert på den måten det gjorde...?

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Thea_84 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Vigra
    Meldinger
    1,566

Skjønner at du ble skuffa.

Ble nesten ikke noe på meg heller.
    Jeg var gravid i 5 - 6 mnd og alle trodde at jeg kunne gå i stykker siden jeg var gravid.
    Fikk et til slutt og det ble veldig koselig selv om alle ikke kunne komme.
    Var med på å planla det hele selv så det var ikke noe hemmelig som mange har.
    Mathilde 07

Leks
    Gjest

_plystre Sv: noen som har venta på utdrikningslag og ikke blitt noe av??

Jeg har nylig vært på et utdrikningslag i Warszawa. Jeg angrer på at det varte så kort, fordi moro var meget bra. Jeg har ikke kjent klubben før (New Orleans Gentlemen's Club & Night Restaurant.), men jeg vil sikkert komme tilbake når jeg er i Polen neste gang.

Lesso
    Gjest

Jeg har nylig vært på et utdrikningslag i Warszawa. Jeg angrer på at det varte så kort, fordi moro var meget bra. Jeg har ikke kjent klubben før (New Orleans Gentlemen's Club & Night Restaurant.), men jeg vil sikkert komme tilbake når jeg er i Polen neste gang.

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine