er det normalt og bare plutselig bli det? jeg har ikke hatt sex eller gått med bukser eller noe annet som kan gjøre meg sånn.
Plutselig på ettermiddagen i går så var jeg hoven og det er ømt å tørke meg etter toalettbesøk. Jeg er i uke 37+3
er det normalt og bare plutselig bli det? jeg har ikke hatt sex eller gått med bukser eller noe annet som kan gjøre meg sånn.
Plutselig på ettermiddagen i går så var jeg hoven og det er ømt å tørke meg etter toalettbesøk. Jeg er i uke 37+3
Tror nok det er vanlig ja.
Det er helt vanlig!
Storebror -99
Lillemann -03
Houdini - 05
Er det tegn på at noe er på gang?? Noen tips for å få det bort??Vondt å gå...
Det er vanlig. Synes å huske at det har noe med ekstra blod som samler seg? Eller muligens noe med at babyen kommer lenger ned. Kombinasjon av de to tingene kanskje..
Å føde, ville nok hjelpe . Neida, nå er jeg litt slem men det er faktisk bare det som hjelper...Opprinnelig postet av Uregistrert
- Happy -
Turbo (-02), Sprell (-03), Liten (-05)
Det er nok desverre ikke et eget tegn på at fødselen nærmer seg. Men det viser vel at babyen stadig legger mer trykk nedover, samt presser på en del blodårer slik at blodet samler seg litt opp.
Man blir gjerne hoven/øm når bekkenet og underlivet strekker seg for å klargjøre for fødselen.
Sosiale Bokmerker