Her er min Martemor 2,5 år Hadde vært moro om flere kunne lagt bilder av barna sine med spesielle behov under her, så har vi de samlet
Her er min Martemor 2,5 år Hadde vært moro om flere kunne lagt bilder av barna sine med spesielle behov under her, så har vi de samlet
Sist endret av mamz; 19-11-2007 kl 10:44
Her er Maren. Bildet tatt i går. Godt å trene selv om en ikke er helt i form.
Nydelige barn dere har
Sist endret av Tidl. bruker; 18-02-2005 kl 10:32
Dette er Elin. Hun er født med isolert ganespalte. Hun har ikke spalte i leppe eller kjeve. Elin er operert nå da, og fungerer som alle andre barn uten spalte. Eneste er språket, som kan komme litt seint igang. Men hun babler og babler i vei hun. På sitt eget språk.
Sist endret av Elastika; 27-09-2005 kl 12:03
La denne tråden som viktig jeg, litt kjekt å kunne gå inn og se på bildene av barna!
Nydelige barn
Får ikke lagt til bilde jeg nå da
men her på linken er ett bilde av Daniel:
http://www.mammanettet.com/mn/attach...achmentid=1080
Nydelige barn
Signerer denne! Skjønne barn!!Opprinnelig postet av Nutta
Nydelige barn ja
Her kommer ett av mine to: Storebror har muskulær hypotoni, og lillesøster har barneastma.
Nå er de i relativt fin form begge to, vesla hoster noe så vi gir både bricanyl og flutide om dagen...
Koz fra
lh
Storebror 2000 og prinsessa 2003
Prøver igjen senere, jeg...
Så herlige bilder!
Her er go'jenta vår:
Sist endret av Hope; 13-03-2005 kl 00:12
Det er så mange skjønne unger her
Herlige unger
Og her er snuppa mi.
Her er Vetle bare en uke tror jeg. Den skinna dere ser var den første han fikk, etter dette har han hatt 4, med litt mere gutte-farger.....!
Her er min flotte sønn Stian 10 år
Han har Tourettes syndrom og AD/HD.
å så herlige barn dere har alle sammen!!!
Her er snuppa mi
*********borte***********
De som måtte ønske informasjon/utveksle erfaringer rundt Angelicas diagnose (Holoprosencephali) må gjerne ta kontakt!
Sist endret av J@nnickemor; 05-01-2008 kl 11:22
Sosiale Bokmerker