+ Svar på diskusjon
Side 1 av 4
1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 66

Diskusjon: Presentasjon for juli-des 2002

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    4,232

Presentasjon for juli-des 2002

Hei

Lager en tråd hvor vi kan presentere oss jeg, hyggelig å vite litt mere om hverandre

Da begynner jeg:

Mamman til Mario som er født 04.10.02. Mario går i barnehage med 100% plass og mamman jobber for tiden på Plantasjen.
    Pappan til Mario jobber ett godt stykke herifra så defor er jeg alene med MArio i ukedagene.

Mario er forøvrig en aktiv gutt, med masse sjarm og godt humør, og akuratt som sin mor er han utstyrt med en god porsjon viljestyrke

Ellers skal vi gifte oss den 27. august og jeg er i full gang med bryllups forbredelser

Ja det var litt om oss
    M OKTOBER 2002
    T SEPTEMBER 2008
    A SEPTEMBER 2010

2.  
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Tove sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2002
    Sted
    Orkdal
    Meldinger
    2,996

Sv: Presentasjon for juli-des 2002

Først må jeg si at dette blir spennede, det er mange nye å bli kjent med. Jeg var for at vi ble slått sammen, da det til tider har vært veldig labert i okt-des 02 klubben

Jeg er da Tove, og er mamman til Elsa Christine på 11 år, og Tuva Aurora som er 2 1/2 år.

Jeg er alene om omsorgen for beggen jentene og for tiden så studerer jeg. Jeg har planer om å bli sykepleier når jeg blir stor....elller...kanskje om jeg er riktig flink, så klarer jeg å bli jordmor også, det er den store drømmen. en får ta år år om gangen. Nå er jeg snart ferdig med første året, og det har gått veldig fort!

I fritiden så er jeg selvsagt mest sammen med ungene mine, men deler også villig en god del til med kjæresten min Ellers er jeg en ivrig fisker, og gleder meg veldig til sene sommerkvelder vet et stille tjern, med marken og duppen min

Det var jo litt om meg...er foresten 34 år
    Tove , mamman til Elsa Christine, okt. 1993 og Tuva Aurora, okt. 2002

Seniormedlem
    Hermine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2001
    Sted
    Alta
    Meldinger
    2,485

Heisann

Jeg er altså Hermine, snart 36 år gammel gift 3-barnsmor bosatt i Finnmark.
    Minstemor heter Kaisa og ble født 21.des-02. Hun har en storesøster og en storebror som blir hhv 10 og 8 år i juli.

Kaisa går i barnehage fulltid og trives godt med det.
    Både jeg og pappan jobber 100%. Jeg jobber skift, så det blir litt nattarbeid og helgearbeid , men også endel avspasering.

Fritiden går stort sett til familieliv. Ellers så elsker jeg å lese bøker, og er en stor fan av Harry Potter.

Bilde av meg finnes forresten her.
    Hermine
    Mamman til -02 -97 og -95.

Tidl. bruker
    Gjest

Hei hei!
    Jeg er Tiddelibom, 72-modell, mamma til en liten vakker frøken som er født i oktober-02.
    Er gift med pappaen hennes, vi jobber 100% begge to, og Erle går i barnehage.
    A4-livet trives jeg godt med: stasjonsvogn, hund og rekkehus med stakittgjerde rundt hagen

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Metteb sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2002
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    265

Hei alle jenter.

Jeg heter da Mette. Er 28 år og mamma til Marcus som ble født 15.10.02.
    Han går i bhg 100% da jeg og sambo jobber fullt.

Jeg har PCOS og vi holder på å prøve å bli gravide igjen. Dette vil nok ta tid.

Jeg skriver ikke så mye her inne, men leser en hel del. Jeg deltar i de diskusjonene som engasjerer meg.

Ellers er jeg sterkt engasjert i FAU i bhg og jobber hardt for at alt skal bli bedre for barna.
    Det som irriterer meg er foreldre som ikke gidder å engasjere seg i barna sin framtid.

All fritiden går til å bruke tid med Marcus. Og med sambo selvfølgelig.
    Vi elsker å fiske og være ute, så det blir deilig når sommeren kommer.

Nå blir det mange nye å forholde seg til, så dette blir spennende.
    Var på NM fra 2002-2006 med min sønn som er født 15.10.02
    Etter 6 lange år, har vi endelig fått en lillebror som er født 04.10.10

mom på SM

divine
    Gjest

Nicket mitt er altså divine. Jeg er 35 år. Jeg har to gutter født i mars -94 og oktober -02. Eldstemann bor hos meg annenhver uke. Yngstemann går fulltid i barnehage, og både jeg og divine-mannen jobber 100 %. Jeg jobber som oversetter i et lite oversetterbyrå.

Jeg trives med hverdagslivet og blir bare mer og mer satt. Ikke mye party og rai-rai på meg, nei. Så nå har vi bolig i Bærum, to biler, to barn, katt og fast inntekt. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli slik.

Veteranmedlem
    Tvilling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Meldinger
    4,190

Jeg er helt fersk her inne, så dette skal bli spennende!

Jeg er Tvilling! Jeg fyller straks 29 år og bor i Askim! Jeg er samboer og vi har to nydelig barn sammen, Robin Theodor født 11.10.02 og Christine Louise født 6.4.05. Vi jobber begge to, bortsett fra at jeg er i permisjon nå!

Ja, det var litt om mitt!
    Tvilling, mamma til....
    Robin (2002)
    Christine (2005)

VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    skilpadda sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2002
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    7,079

Morsomt med flere nye medlemmer (og gøy å komme i klubb med en del jeg kjenner fra før! ).

Skilpadda er en 35 år gammel ettbarnsmamma, opprinnelig fra Tromsø, som bor på Tøyen i Oslo og skal feire 10 års bryllupsdag om et par uker. Lillegutt er nesten to og et halvt, går i samme barnehage som Tiddelibom sin Erle (norsk/spansk barnehage på Kampen), men han må bytte til høsten og skal da antagelig over i storbarnsavdelingen de har på Grünerløkka. Vi vil gjerne at han fortsetter innenfor det samme systemet, for han trives godt der, vi har gode erfaringer med de ansatte, og så syns vi det er fint at han kan fortsette med spansk. (Hverken pappaen eller jeg kan spansk, men vi snakker stadig vekk om å lære oss det ...)

Jeg er utdannet NTH-sivilingeniør, jobber som forlagsredaktør og er ellers mer eller mindre fulltids kverulant, flisespikker og bedreviter. Men egentlig er jeg ganske snill.
    Sist endret av skilpadda; 12-05-2005 kl 12:48
    Skilpadda og Lillegutt (des. 2002)

Timmi
    Gjest

Hei alle sammen!

Jeg er Timmi, snart 33 år, bosatt i Bærum og mammaen til Gullet født 18.10.02. Gullet går fulltid i barnehagen siden både jeg og pappen jobber 100%.

Gullet er så langt enebarn. Hun var alvorlig syk da hun ble født (hun er frisk nå) og det har skremt oss litt fra å prøve igjen.

Jeg er utdannet siviløkonom og jobber med regnskap.

Sue
    Gjest

Jeg er Nellevis, jeg blir 32 om en knapp måned, bor i Oslo (Bydel Bjerke), er gift på 5 året med en flott mann og vi har Helene sammen, som er født i des '02.

Vi venter vårt 2. barn i midten av september og det blir spennende! Vi vet ennå ikke kjønnet, men håper vi får vite det på en ekstra UL snart... Jeg er utrooolig nysgjerrig nemlig!

Helene går i en familiebarnehage og hun synes det er ok (Vi som foreldre er ikke helt enige...). Har søkt kommunal, men det ser ikke ut som om vi er så heldige gitt...

Ellers jobber jeg for tiden noe redusert - grunnet både graviditet og masse tull på jobben...

Novapia
    Gjest

Artig med nye folk da, hei alle sammen!

Jeg er ei trønderjente på 29 år. Jeg er gift, og vi har to skjønne jenter: Karoline på 2,5 og Susanne på 7 uker. For tiden har jeg permisjon og koser meg hjemme med minstejenta, men til vanlig jobber jeg som systemutvikler i et datafirma.

Karoline har 100% plass i barnehage, men nå som jeg har permisjon får hun korte dager og mye fri for vi må jo kose oss hjemme nå som vi har mulighet til det.

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Boya sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Meldinger
    2,509

hei. så morro at man blir flere da
    har ikke vært så veldig aktiv her inne. men skal prøve å få til litt mere tid

jeg er altså sirup (træg trønder) 21 år -student og har sirupsnippen født nov 02 og bor med pappan min forlovede, og veldig babysyk igjen

lillemor går i fam.barnehage og trives godt der...trassen er for fult kommet og faktisk på vei ned igjen så smått
    Født 3 flotte skatter som jeg elsker over alt

Seniormedlem
    Jacobs_mamma sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    1,677

Hej! Jag är Jacobs_mamma, är 29 år och är gift med en norrbagge...

Är även Liams mamma , han blir 15 månader i månadsskiftet maj-juni!

För tiden är jag hemma med barnen, Jacob går i barnepark 3 dagar i veckan, och jag jobbar ett par kvällar i veckan för att få in litt mer pengar i kassan + för att få litt tid för mig själv och litt för det sociala.
    Är utdannad ingenjör, tänker mig att jag inom kort kommer att gå tillbaka till det jag är utdannad till!

Jacob är en liten kille som är högt och lågt, älskar att vara ute. Han tycker om att gå på fjällturer, spela fotboll med pappa och att DISSA!
    Kristina, mamma till Storebror aug-02, Lillebror mars-04 och Lillasyster jan-06!

ekkir
    Gjest

.....
    Sist endret av ekkir; 16-05-2005 kl 12:52

Jonasmamma
    Gjest

Hei alle! Jeg er altså Jonasmamma, gammel traver fra august-klubben 02! Forsvant litt ut på sidelinjen når jeg begynte i jobb etter permisjonen, og har ikke vært aktiv her på aldri den tid. Tar denne sammenslåingen som en anledning til å ta opp tråden igjen Er hjemme i permisjon igjen med ei lita tulle, og er aktiv i oktober-klubben 04. Jonas blir 3 år i august og har blitt en liten håndfull. Mye trass og mye sjalusi blir en dårlig blanding.. Men han er da mammas lille gullgutt likevel, og har sine øyeblikk innimellom raserianfallene! Han har 50% barnehageplass, og skal begynde 100% til høsten. For å si litt om meg selv: Jeg er 27 år gammel, jobber 100% som programmerer/systemutvikler, gift på andre året og har ellers en rolig tilværelse med rekkehus og volvo

Et bilde av Jonas-mann i bunad på lekeplassen..

Seniormedlem
    Tonjemor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2002
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    1,750

Hei alle sammen!

Jeg heter Tonje og blir snart 23. Jeg er mamma til Adelen som ble født 7 september 02. Adelen går fulltid i barnehage da jeg er fulltidsstudent på blindern og sambo jobber fulltid.
    Vi bor i utkanten av Oslo og trives veldig bra her vi bor.
    Jeg engasjerer meg mye i FAU og syns det er veldig morsomt. I tillegg engasjerer vi oss i Norges PKU forening siden Adelen har PKU (føllingssykdom) Hvis noen lurer på hva det er kan de sende en PM.
    Ellers så liker jeg godt å lese bøker og helst da krim, ingenting er som en spennende bok! Forøvrig så går mesteparten av tiden min sammen med familien her hjemme, nå når det nærmer seg sommer gleder jeg meg til sommerferie og til lange, rolige dager sammen med Adelen.
    Skal bli spennende å bli kjent med dere!
    Adelen 07.09.02
    Amelia 26.10.07

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Embriksmamma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2002
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    4,408

Jeg er Embriksmamma, 32 år og mamma til fire flotte barn, Sunniva (f.-93), Sander (f.-96), Embrik (f.-00) og Elmer som er født i oktober - 02.

Elmer går i barnehage to dager i uka, startet i april, og det går kjempefint. Selv er jeg dagmamma og har jobbet som det i 11 år nå - har jobbet som korrekturleser og oversetter innimellom også.

Moro å bli kjent med flere her inne!
    (-93, -96, -00, -02 og fosterbarn -08)

Supermedlem
    Pope sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2002
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    1,194

Morsomt å lese om alle igjen, siden det er lenge siden vi har gjort det.

Jeg har akkurat fylt 34 år og har to gutter på 2,5 år og 2 mnd. Eldstemann går i familiebarnehage men skal begynne i større barnehage fra høsten av. Jeg blir hjemme i permisjon frem til okt/nov.

Ellers trener jeg jevnlig på SATS, liker å ta med meg barna til strandkanten for å grille pølser og fange krabber. Er gift med en mann som ELSKER sykling og alt som hører det livet til.

Vi bor i Bærum og jobber begge i 100% stilling. Bortsett fra akkurat dette året da......

Håper å treffe mange av dere på treff i sommer. Kokkemor har allerede startet en tråd om treff i Frognerparken.
    Gutta boys 2002, 2005, 2006

Seniormedlem
    Robyn sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2002
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    1,986

Hei!

Jeg er Robyn, gift og mamma til to flotte gutter på 9 og 2,5 år.

Lukas ble født i slutten av september 2002, en herlig og aktiv gutt som til tider kan sette grå hår i mammas hode. Men han er et lite sjarmtroll som nok har mamma litt rundt lillefingeren.

Han går i park fra 10-14 hver dag. Vi søkte barnehage men fikk ikke plass, så hva som skjer fra høsten av vet vi enda ikke.

Vi begynte prøvingen på en liten søster eller bror for snart to år siden, foreløpig er eneste resultatet en MA uke 19.
    Siden vi ikke helt har gitt opp enda har jeg ikke lagt de helt store planene, men siden dette prosjektet har en heller uviss skjebne må jeg begynne å tenke fremover.

Men uten barnepass er det ikke lett å få kabalen til å gå opp, så jeg har ikke store forhåpningene om å finne på så veldig mye spennende det nærmeste året.
    ~ Mamma til 3 gutter ~ 96, 02 og minsten f/d 04 ~

Alle disse dagene som kom og gikk,
    ikke visste jeg at de var selve livet...

Heiko
    Gjest

Morsomt med flere nye medlemmer!

Jeg er altså Heiko en 33 år gammel snart tobarnsmamma. Jeg er opprinnelig fra Sandnessjøen, men bor på Tøyen i Oslo (rett ved Skilpadda).

Er samboer med Heikomannen på 5 året, og sammen har vi Hedda på snart 2,5 år og 17.juni melder Lillesøster sin ankomst (keisersnitt).

Hedda har full plass i barnehage, og trives veldig godt der.

Jeg er utdannet barnevernspedagog, jobber som miljøterapeut på en barneversnsinstitusjon og holder på å ta videreutdanning i familieterapi.

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 1 av 4
    1 2 3 4 SisteSiste

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine