+ Svar på diskusjon
Side 1 av 6
1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 115

Diskusjon: Presentasjonstråd april - juni 04?

Skorpia
    Gjest

Presentasjonstråd april - juni 04?

Nyttårsønske!

Lurte litt på om vi ikke kunne lage en presentasjonstråd sånn som vi hadde i "gamle dager"? Jeg orker ikke å bla tilbake i masse gamle tråder for å lære masse navn som kanskje ikke er aktive lengre heller..

Navn:

Alder:

Barn:

Diverse:

2.  
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Emmy sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Kristiansand
    Meldinger
    826

Sv: Presentasjonstråd april - juni 04?

Skulle akkurat til å skrive et sånn innlegg selv jeg! Jovisst må vi ha en presentasjonstråd! Kan jo begynne jeg da...

Navn: Emmy

Alder: 27 år

Barn: Tiril 8 år, Sunniva 6 år, Alva 3 1/2 år og Hedda som er mitt mai04-barn, født 20. mai. Også venter vi en liten en i mai, som på finurlig vis snek seg inn i familien vår... Vet enda ikke hvordan det gikk til, men...

Diverse: Tja, hva skriver man her da? Jeg er hjemmeværende ihvertfall. Orker ikke engang tanken på å begynne å kombinere 5 barn med jobb og barnehage og sfo og.... Er gift med som også er 27 år, han er student og jobber omtrent full tid ved siden av. Vi har nettopp flyttet, og jobber med oppussing og renovering så intensivt som det er forsvarlig med såpass mye å gjøre fra før av. Sier det bare: Ting tar tid!!! Ellers har vi to rare katter og to jentemarsvin som plutselig ble tre rett før jul...jaja! Får fylle på her hvis jeg skulle komme på noe mer jeg!!

Gleder meg til å bli kjent med alle dere som er nye for oss i mai04
    Emmy og alle prinsessene
    okt1997 - okt1999 - mai2002 - mai2004 - mai2006

spent
    Gjest

Navn: Spent

Alder: 29

Barn: Johannes 4 år og Erle født 8. april 2004

Diverse: Jeg har vært Spent her inne siden starten i november 2001 (var med i augustklubben -01, noen andre her som var med den høsten?)
    Begynte med Snart Mamma høsten 2000.

Jeg og Barten (som ikke har bart) er gift på 6. året. Har vært sammen siden 195. Jeg har universitets- og høyskoleutdannelse og jobber som lærer. Har alltid drevet med idrett, fotball i alle år, men nå blir det bare aerobic og sykling på treningssenter. Mål for året er å sykle Eidsvoll-Oslo i juni.

Ellers blir det mye oppussing på oss også. Vi tar rom for rom i hele huset. Erle sitt rom kan dere se i denne tråden : http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...d.php?t=312206
    Sist endret av spent; 02-01-2006 kl 00:29

Skorpia
    Gjest

kidoki Sv: Presentasjonstråd april - juni 04?

Flott! Nå er vi i gang!!

Navn: Skorpia

Alder: 29 år

Barn: Rakel født 28.04.04, en uke før termin.

+ Morgan i magen. Termin 06.02.06 .. det er snart det...

Diverse:
    Bor i Tønsberg, flyttet tilbake til "barndomshjemmet" for ett år siden.
    Mannen min er sjømann, så det blir endel alenetid i heimen, men vi ordner oss jo greit. Har jobbet 50% på kontor siden Rakel ble født, og planlegger å fortsette med det også videre.

Oppussing blir også et tema for oss fremover, men foreløpig er det håndarbeid og tv-titting dagene blir fyllt med . Musikk er en viktig hobby, og jeg er med når jeg kan i symfoniorkesteret i vestfold.

Gleder meg også til å bli kjent med flere her inne!
    Sist endret av Skorpia; 01-01-2006 kl 15:11

Supermedlem
    Sivvan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    630

Navn: Sivvan

Alder: 29

Barn: Steffen født 27 mars 2004 (4 uker før termin)

Diverse: Jobber 60% som førskolelærer frem til sommeren. Da får forhåpentligvis Steffen barnehageplass og jeg kan jobbe fullt for å tjene opp best mulig grunnlag til ny permisjon
    Ellers har jeg samboer og vi står på trappene til å flytte i ny leilighet i løpet av måneden.
    Har nyttårsforsetter om et lettere og sunnere liv. Jeg ønsker å komme meg ned på førgravidvekt, ca 5-7 kg, så hvis noen andre har samme mål kan vi jo støtte og motivere hverandre?
    Sivvan med Storebror (04) og Lillesøster (0407)

Tidl. bruker
    Gjest

Navn: Rita

Alder: 22 år

Barn: Thea født 4.juni 04 og Lukas født 20. september 05

Diverse: Jeg er ei fotballgærn jente som elsker fotball. Har spilt siden jeg var 7 år! Ellers på fritiden lager jeg smykker, sitter med data`n, og koser meg med familie og venner!

For tiden går jeg hjemme i fødselspermisjon med Lukas! Thea har 5-timers dager i barnehagen, mest for sin egen del.

Har vært sammen med siden september `99, og vi har bodd sammen siden mars `00. I 2003 kjøpte vi oss hus.
    Iløpet av denne mnd begynner vi å pusse opp kjøkkenet, og etter det tar vi badet oppe og ene soverommet!

Ellers har jeg fast jobb i Gilde, og er røkter på oppdrettsanlegg.

DrBabe
    Gjest

Navn: DrBabe

Alder: 69-modell

Barn: Daniel født 9. april '04 og knøttet i magen, ventet 16. juli '06

Diverse: Jeg vaket en god stund som DrBabe inne på SG før Daniel endelig "satt". Den nye spiren overrasket oss en smule ved å klamre seg hardt fast nesten før vi synes vi hadde kommet igang med "prøvingen". (En prøveperiode av en viss lengde er jo slett ikke å forakte... )

Jeg er også gift og er utdannet veterinær som nå jobber ved hovedkontoret til Mattilsynet. Jeg digger Internett og webdesign og skal skrive bok om babyutstyr i 2006. Nyttårsforsett: Komme igang med treninga på Condis! Det ble brått slutt da jeg ble gravid og trøttheten og kvalmen satte inn...

Vi pusser også opp! Har igjen badet oppe og kjellerstua nede og en stor veranda vi skal bygge. Spent laget et så utrolig koselig rom til Erle og det var min største inspirasjonskilde da vi pusset opp Daniels rom like etterpå. (Det ligger ligger bilder av vårt rom også, litt lenger ned i den linken Spent la ut).
    Sist endret av DrBabe; 04-01-2006 kl 15:42

Lykkeliten
    Gjest

Navn: Lykkeliten

Alder: 27

Barn: Marie født 03.06.04

Diverse: Samboer og forlovet. Førskolelærer, jobber på 0-3 års avdeling i barnehage. Er ikke så ofte her inne, mest på babyprat, men stikker da innom en gang i blant

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Monica sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Meldinger
    3,748

Navn: Monica

Alder: 23

Barn: 1 snart 2

Diverse: Er nå 27 uker på vei igjen, venter en gutt ca 30 mars
    Har nå vært gift i 3 år, og flere skal det bli.

Sist endret av Monica; 01-01-2006 kl 19:00
    Send pm HER

Her kan du lese om mitt arbeid i Gambia

Mimosa
    Gjest

Navn: Mimosa

Alder: 30 år

Barn: Sigurd født 22. mai-04 og en gutt til i magen som ventes 20. mai-06.

Diverse: Har vært sammen med pappa`n til gutta i 10 år (jubileum nå i romjula), men det ser visst ikke ut som om jeg blir gift!

Jeg er utdannet vernepleier og jobber som faglig ansvarlig i 2 boliger for psykisk utviklingshemmede.
    Sambo er utdannet mekatronikkingeniør.

Siden det tok oss over 7 år å få Sigurd, meldte jeg meg inn på SG i august for å få litt tips o.l. for å bli gravid igjen. Jeg rakk vel å være medlem i ca. 20 dager før spiren satt, noe som var totalt uventet. Så vi venter altså nok et maibarn, og er selvfølgelig et trofast medlem av maiklubben inne på SM.

Seniormedlem
    Mari sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    1,921

Navn: Mari

Alder: 28 år

Barn: Marte født 04.05.04 og bittelillegull i magen med termin 10. mai 2006

Diverse: Jeg har da vært lykkelig gift i den store lengde av 5 mnd. nå snart. Vi giftet oss 6. august, og ja, man kan vel kalle bittelillegull et nesten bryllupsbarn... Gikk ikke mange dagene etter før h*n satt. Kan vel si hvetebrødsdagene ble brukt godt

Ellers er jeg utdannet siv. ing elektro og sitter til daglig og styrer kraftverk. Det er skiftarbeid og jeg er for å si det mildt skikelig møkkalei. Så etter endt perm i 2007 en gang skal jeg ut og søke ny og mer spennende jobb Hold ut med meg når jeg klager, det kan bli ofte... Sitter f.eks på jobb i dag...

Interessene mine har jeg egentlig ikke så mye tid til, både på grunn av jobben som er til alle døgnets tider og på grunn av at jeg bruker fritiden med Marte. Har store planer om å få begynt å trene igjen (gikk fra 4-5 dager i uka til 0 ) og kanskje se om jeg finner meg et teater å være med i når jeg bare en dag får ny jobb.

Vi flyttet for litt over et år siden inn i et splitter nytt hus. Der har vi bla. et uteareale vi må fikse (nå er det bare småstein) og en hel loftsetasje vi skal innrede. Så det kommer sikkert "oppussings"-tråd fra meg også om ikke lenge. Vi begynner så smått oppe nå
    Mari, Marte mai2004 og Dina okt.2007 (Palindrome på SM)

Some people only dream of angels, I got to hold one... Martin f/d 27.03.06

Veteranmedlem
    Plusle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2002
    Meldinger
    4,211

[QUOTE=Skorpia]

Navn: Bambi

Alder: Snart 32...

Barn: Storebror 3,5 år og Filip april 04

Diverse: Gift, utdannet fysioterapeut for nesten 8 år siden, nå økonomistudent på fulltid

Seniormedlem
    Miffy sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2002
    Sted
    I hvitt rekkehus
    Meldinger
    1,748

Navn: Miffy

Alder: Ganske nettopp 28

Barn: Eivind født i april -04

Diverse: Jeg er samboer og har jobbet i snart ett år etter endt utdannelse. Eller "endt og endt"; har ikke levert hovedfagsoppgaven min. Etter permisjonsslutt begynte jeg å jobbe. En avgjørelse jeg er fornøyd med siden den har ført til flytting, bedre økonomi og huskjøp.

I likeht med Mari over her, så blir det heller liten ting til annet enn jobb og familie. Jobber i dag, jeg også, med gutten plassert hos mormoren sin (skal hente ham når jeg er ferdig å skrive dette). Jeg orker ikke engang å innrømme at jeg knapt har lest en bok siden Eivind ble født. Gir NM skylda for det...

Jeg har imidlertid store intensjoner om å scrappe album til poden, men til nå har det blitt med en side + en del kort. Og så skal jeg begynne å trene fordi det egentlig er litt godt når man kommer igang... Eller?

Drømmen er å ikke jobbe, men bare kose meg med ting jeg vil gjøre. Veldig realistisk

rosebusk
    Gjest

Navn: Rosebusk

Alder: 23

Barn: Benjamin født 13 mai 04 (terminen var 12 juni) venter nestemann ca 20. juli

Diverse: Gift med en sjømann som er mye borte, jeg er hjemmeværende og stortrives med det. Jeg er veldig glad i dyr, vi har to hunder, en katt, to marsvin og 10 høns. Bor på landet og trives best her. vi bor i et 130 år gammelt hus, men det er ganske koselig . vi skal overta ett større og nyere etter bestemor, men det blir nok ikke ennå, planlegger og gleder oss masse likevel..
    Jeg elsker naturen og liker meg godt ute.
    Jeg er ganske sjenert og redd for å såre noen så jeg skriver ikke så mange innlegg, er likevel innom å leser flere ganger om dagen.
    Favoritthobbyen min er scrapping

håper på å bli godt kjendt med dere alle sammen

Supermedlem
    Tonine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Varmebyen
    Meldinger
    1,083

Navn: Tonine

Alder: 33- i 29 dager til...

Barn: Taran Antonia, født 6. mai 2004

Diverse: Er utdannet faglærer i engelsk og samfunnsfag, jobber nå på en høgskole med etter- og videreutdanning for lærere.

Ellers er jeg nybakt alenemor etter flere år som samboer, og prøver å venne meg til min nye hverdag! Det går stort sett kjempegreit- fremdeles noen "første-gang"'er igjen, men det ordner seg nok.
    Sist endret av Tonine; 02-01-2006 kl 14:33
    Karamellen mai-04

Supermedlem
    Astrid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2002
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    1,488

Navn: Astrid

Alder: 27

Barn: Ane. Skulle kommet i april 04, men kom ikke før 11/5...

Diverse: Jeg er høgskoleutdanna innen landbruket, og det er der jeg liker å plassere meg inntil videre. Men nå er jeg fulltidsstudent (1. året) på sykepleien i Trondheim, og har som mål å bli jordmor før jeg dør. Jeg bare måtte starte på nytt. Svangerskap og fødsler er det definitivt mest spennende som fins!
    Jeg er samboer med pappan til Ane. Han er 26, og jobber som selger i et landbruksfirma. Vi bor på en gård på landet i Trondheim kommune, og stortrives.
    På fritida synger vi i kor, leker med Ane, og så leker jeg meg med www.ammetaka.no Det har blitt en morsom, lærerik og veldig tidkrevende hobby.

Plutseliten
    Gjest

Navn: Plutseliten

Alder: 27, men blir 28 i januar

Barn: Saga Marie født 16. april 02, Freyja Sofie født 26. april 04 og så ei jente i magen med termin 17. januar 06.

Diverse: Er utdannet innen IT (B.Sc in computer sciense). Bor på 9. året i Reykjavik men i mars/april flytter vi endelig hjem til deilige Kristiansand. Vi gleder oss alle mann

Tidligere bruker
    Gjest

Navn: liten

Alder: 33

Barn: Fride, født 23.04.04.

Diverse: Er utdannet lektor, med lærerhøgskolen bak meg og hovedfag innen antikk historie. Men, jeg jobber i offentlig forvaltning og ikke i skoleverket, og trives egentlig veldig godt med det enn så lenge. Har tenkt å være der til vi har fått nr 2. som planlegges påbegynt til sommeren sånn at vi får ca april -07.

Ellers er jeg veldig glad i tekstMUD for de som måtte ane hva det er, og er ofte å finne på FinalRealms. (Ganske nerdete, ja, jeg vet.) Bøker er også en lidenskap. I studietiden ble det lite litteratur på meg, men nå som jeg er i jobb har jeg plukket opp igjen lesingen. For tiden på fransk for å holde på språket før det svinner helt hen. Noen av oss føler nemlig at ammetåken er et varig fenomen...

Gleder meg til å bli kjent med alle de nye fjesene her inne.

VibekeFrich
    Gjest

Navn: Vibeke

Alder: 30 år

Barn: Simen (12.04.04) og nurket i magen (termin 25.05.06)

Diverse: Har samboer, vi bygger hus og flytter inn denne måneden. Så det blir spennende. Gleder meg til å legge inn bilder av huset etterhvert. Ellers jobber jeg i 40% stilling som regnskapsmedarbeider.

*mumfie*
    Gjest

Navn: Mumfie
    Snuppa ble født i juli 2004, men ble med i juniklubben pga. at terminen var da.
    ...........
    Sist endret av *mumfie*; 25-06-2006 kl 22:53

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 1 av 6
    1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg