Er litt nysgjerrig her jeg da.... Hvilket sykehus har dere gjennomført behandling ved?
Ida er laget ved Ullevål sykehus. Vi var kjempefornøyd med behandlingen vi fikk der. I tillegg valgte jeg å føde der også. Kjempefornøyd da også
Er litt nysgjerrig her jeg da.... Hvilket sykehus har dere gjennomført behandling ved?
Ida er laget ved Ullevål sykehus. Vi var kjempefornøyd med behandlingen vi fikk der. I tillegg valgte jeg å føde der også. Kjempefornøyd da også
Lillebanan ble laget ved St.Olavs. er kjempefornøyd med behandlingen der, både den medisinske og psykiske
~ Chiquita ~
Lillebanan, 2005 - Minibanan, 2006 - Mikrobanan, 2007
Nora Marie er laget ved Rikshospitalet. Greit nok, men ganske upersonlig og slitsomt å forholde seg til ulike leger hele tiden.
Det skjønner jeg... Jeg hadde en lege fast + en annen av og til bare. Kjente egentlig begge to etterhvert da...Opprinnelig postet av Mormona
Kristine er laget ved Carl von Linnè klinikken i Uppsala. Med god hjelp fra privat gynekolog i Oslo, da. Vi er superfornøyd med behandlingen og kommer nok til å velge de neste gang også. Kommer ihvertfall ikke til å velge et sykehus uten mulighet for frys.
Fra Drua
Storesøster Oktober 05
Lillesøster 16 januar 09
Vår lille tass er laget på UNN De som jobber der er utrolig sympatiske!
Ask pladask nov-05 (Og lille bonus i magen med forventet ankomst i slutten av mars)
Mine to sjarmtroll er laget i Haugesund. En frys og en fersk.
Min lille frys-prinsesse Simone er laget på Rikshospitalet. Slitsomt med mange forskjellige leger, men enormt sympatiske og fantastiske sykepleiere!!
Mamma til to deilige IVF-mirakler-06 & -09
Vi håper å få laget et søsken på Klinikk Hausken i Haugesund.
05
08
Tipp og Topp ble laget ved Rikshospitalet. Før forsøk der prøvde vi oss ved Omnia og Ullevål.
Thea ble til på Ciconia i Århus. Jeg har bare positivt å si om klinikken. Vi hadde en lege og en sykepleier å forholde oss til. Vi følte virkelig at de ville oss alt godt og at vi ikke bare var et nr i rekka. Det var mennesker som jobba der, ikke bare leger og sykepleiere. Hadde også god hjelp av Fertilitetsklinikken her i Tr.heim før og etter vi var i Danmark.
-Det var ikke det at livet var meningsløst før jeg fikk barn, men når de ble født forsto jeg meningen med livet
Mine to er resultat etter behandling ved St.Olavs.
Kjempebra oppfølging der!!
Vi hadde nok ikke klart det uten Von During.
Så, jeg forguder den mannen!!
Julie ble til ved Medicus i Trondheim (også kjent som Fertilitetsklinikken) Kan ikke få skrytt nok av behandlingen og oppfølgingen vi fikk der. Absolutt verdt de ekstra pengene vi måtte betale.
Storesøster - 28.05-06 (uke 36+1)
Lillesøster - 28.04-09 (uke 38+4)
Nikolai er laget på Riksen. Er egentlig veldig fornøyd med hjelpen vi fikk der.
Storesøster 1998
Vår lille trille er både planlagt, laget og født ved Rikshospitalet (folk blir litt rare i fjeset når jeg forteller det )
Jeg er egentlig veldig fornøyd med oppholdet selv om det er litt mange å forholde seg til, og vi kommer til å velge Riksen neste gang også.
Valgte det delvis fordi det var kort vei fra jobben (praktisk når man skal på UL annenhver dag) og fordi de hadde fryser (som det viser seg ekstremt vanskelig å få innpass i). Dessuten har de gode resultater å vise til
Ullevål her også, og er vel rimelig fornøyd med det, det ble da i allefall en herlig liten gutt av det. Han ble født på Bærum. Er ikke veldig fornøyd med noen av stedene, og hadde ønsket meg både privat IVF behandling, fødeplass og barsel - tror det hadde vært bedre. Savnet litt personlig oppfølging, jeg..... Men damene på kontoret på IVF Ullevål er helt skjønne!
IVF-prinsessa vår er laget på Rikshospitalet.
Elisabet og de tre små troll -02, -04 og -06
Riksen her også på gutten og den jeg er gravid med nå. Mange å forholde seg til, men var såpass fornøyd at det var ikke tvil om å velge det samme ved andre runde. Praktisk at de kjente til oss ved 2. runde også....forde om de ofte ikke kjenner deg igjen
Fødte også på Riksen, og har fått fødeplass igjen der.
Tiki og IVF gutta!
f. des -03, og f. 25.01.07
Ciconia Århus i Danmark og litt hjelp av en gynekolog i Oslo
Syns de var helt fantastiske der og en kjempe fin gjeng av leger og sykepleiere. Utrolig bra "service" og oppfølging" både før og etter, nesten aldri kø på telefon og man kunne ringe uansett hva det måtte være hele døgnet. Hadde noen dårlige opplevelser på Riksen så jeg syns Ciconia er helt toppers!
Miniene er laget i Porsgrunn. Vi er veldig fornøyde med klinikken, alle var hyggelige og omsorgsfulle, i tillegg er de faglig flinke
Det var deilig at det var så få leger og sykepleiere å forholde seg til. Vi bor i Oslo, så vi fikk litt ul-hjelp her av en gynekolog som samarbeider med Porsgrunn. Vi har jo noen egg på frys der, så det er mulig vi tar turen innom for å tine dem en gang i fremtiden.
Mirmel
med august 2005 og 2009
Sosiale Bokmerker