Tar jeg helt feil om jeg påstår at det er flest jenter?
Vi får se nå da
Jente(r)
Gutt(er)
Jente(r) og gutt(er)
Tar jeg helt feil om jeg påstår at det er flest jenter?
Vi får se nå da
-Det var ikke det at livet var meningsløst før jeg fikk barn, men når de ble født forsto jeg meningen med livet
It`s a girl!!
Når jeg var å viste frem vidunderet på Riksen så mente de at uoffiselt var det flest jenter ved frys.
Mamma til to deilige IVF-mirakler-06 & -09
Ja, jeg mener jeg leser om flest jenter som har blitt til på denne måten.Opprinnelig postet av Muggi
-Det var ikke det at livet var meningsløst før jeg fikk barn, men når de ble født forsto jeg meningen med livet
Jeg har en jente etter icsi-forsøk.
Og en gutt etter fryseforsøk.
(begge "skapt" samtidig, men er båret frem med 1 år imellom)
Jeg har en flott ICSI prinsesse.
Vi har en IVF - prins !
Storesøster 1998
Vi har en ICSI-gutt
Ei IVF jente.
Elisabet og de tre små troll -02, -04 og -06
Kryssa selvsagt av for jente jeg også
Her har vi en av hver .
Vi har fått en ICSI-gutt
Ifølge to erfarne fagpersoner er det 100 % sikkert ei jente her, men jeg får vel vente et par-tre måneder med å krysse av.
En gutt her.
Jeg har hørt at det ikke skal være noen forskjell på antall gutter og jenter ved assistert befrukning contra naturlig unfangelse.
*Snuppelure
Gutt aug.06 og tvillinger jente+gutt feb 09
Det kan godt hende, men jeg synes jeg leser oftere om jenter enn gutter som er blitt til på denne måten.
Jente her Fikk ikke til å stemme, fikk en feilmelding.
Klem Vava
med Storeloppa 09/12-05
Småloppene 09/06-08
Ikke jeg hellerOpprinnelig postet av Vava
*Snuppelure
Gutt aug.06 og tvillinger jente+gutt feb 09
jeg ogsåOpprinnelig postet av Wit
Jente her og!
Vi fikk en liten icsi-prinsesse!
Sosiale Bokmerker