+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 7 av 7

Diskusjon: Skoda Octavia stasjonsvogn... bilsete..

StarShine
    Gjest

Skoda Octavia stasjonsvogn... bilsete..

Noen med erfaring?
    Har lyst på et bakovervendt sete, men syns det er så trangt i baksetet... får jo nesten ikke plass til det minste maxicosi setet engang..........

så hvis det er noen her som har samme bil, eller iallfall bil med dårlig plass i baksetet, og i tillegg har bakovervendt sete så si i fra

2.  
    perper
    Gjest

Sv: Skoda Octavia stasjonsvogn... bilsete..

Jeg har Scoda Octavia og det er en fantastisk super bil. Men jeg har ikke bakovervendt sete, da det blir trangt som du selv skriver. Til gjengjeld er bagasjerommet stort da. (fattig trøst i denne sammenheng)

StarShine
    Gjest

Bilen er i hus hehe, og er helt enig, en helt fantastisk god bil! Nå har ikke vi den nyeste modellen, men er likevel meget godt fornøyd. Deilig med god bagasjeplass, men kjedelig med lite baksete....jaja... vi får kanskje bare ta turen innom en forhandler å prøve noen seter da

Stardust73
    Gjest

Vi har også Skoda Octavia. Poden bruker nå Besafe izikid bakovervendt. Jeg sitter greit i pasasjersetet foran. Jeg er lang(179), men jeg er glad for at jeg er ganske slank for å si det sånn...

Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    neet sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Sted
    mellom bakka og berg
    Meldinger
    3,592

Skoda Octavia stasjonsvogn her også. Og i baksetet har vi en Graco Cosmic bakovervendt. Har stolen bak passasjersetet og det går bra det. Selvsagt ikke allverdens plass i det setet, men det er jo ikke hver gang det sitter noen i det setet. Vi hadde forresten samme setet, bakovervendt, i baksetet på en Skoda Favoritt.... den er enda trangere i baksetet
    Graco Cosmic er vel et av de setene som er kjent for å ta stor plass, tror jeg.
    Storebror 2003, Mellombror 2007 & Lillebror 2010

Æresmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Helene Harefrøken sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Meldinger
    19,416
    Blogginnlegg
    4

Vi har Akta Graco DuoLogic i vår Golf, bak passasjersetet, det går bare opp til 18 kg, men bytter til et sete som går opp til 25 kg når vi kommer så lang. Tipper han kan sitte i det i kanskje 2 år til. Trangt for den som sitter foran, men jeg vil heller sitte litt trangt enn å snu 2-åringen min fremover.
    Stolt nybakt mamma igjen til februar 11 og august 05

Min side: Sikring av barn i bil.

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    November sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    935

Vi hadde Acta Graco tidligere, men byttet det ut med Besafe Izikid, tror jeg det heter... Da ble det bedre plass.
    November, stolt trebarnsmor

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine