Noen her som har Toyota Avensis stv 2003 modell med Britax Secura og kan legge inn bilde så jeg får se?
Våre bilstolforhandlere tar ikke inn denne stolen, så jeg må bestille på internett hvis vi skal ha den
*Håper på bilder*
Noen her som har Toyota Avensis stv 2003 modell med Britax Secura og kan legge inn bilde så jeg får se?
Våre bilstolforhandlere tar ikke inn denne stolen, så jeg må bestille på internett hvis vi skal ha den
*Håper på bilder*
Håper enda...
Vi har det du søker etter, men jeg legger ikke ut bilder. Spør meg om hva som helst ellers, så kan jeg sjekke det.
Vi har setet bak passasjersetet, og securan står helt inntil ryggen på passasjersetet. Festet med forankringsselene under p.setet. Det tar en del plass, men likevel minst av alle de vi prøvde (bl.a.TWE og Cosmic Comfort). Jeg er 174 lang, og sitter greit i passasjersetet. Men har ikke kjørt på lange turer ennå (dvs over 2 timer), så vet ikke om det er komfortabelt nok til det.
Vi er forøvrig kjempefornøyd med setet, han sitter fint og trygt føler jeg. Stor fordel at det kan brukes så lenge. Og iom at det er et rent bakovervendt er det inngått færre kompromisser under utvikling/produksjon, og det er jo også en fordel.
Kan du ikke legge ut bilder uten barna i?
Evt sende på mail?
Jeg vil gjerne se hvordan setet står i bilen, nemlig...
Hvordan det "ruver" iforhold til cosmic xtp som vi har 2 stk av nå.
Er setet bredt? Jeg får 2 ved siden av hverandre? Altså i midten og bak passasjersetet? Og det er godkjent for å ha i midten?
Jeg vet ikke om du får to ved siden av hverandre, men ser ikke umulig ut. Målte setet til å være 44 cm på det bredeste, uten at jeg garanterer det
Tror det er godkjent til midten ja, søk på forumet samt last ned bruksanvisningen så får du sikkert svar. Dere har vel 3 pkt sele i midten dere og. Det eneste jeg er litt usikker på er støttebenet, pga at det ikke er normalt gulv i midten, men litt opphøyd.
Jeg vet ikke hvordan jeg legger ut bilder her, har prøvd tidligere. Må vel laste ned et program eller no kan jeg tenke meg. Litt tiltak
Jeg har et stk cosmic xtp i midten bak. Og et bak passasjersetet. Det går helt supert.
Blir litt værre å legge ut bilder da
Du trenger ikke noe programOpprinnelig postet av jeinta78
www.photobucket.com eller www.fotoknudsen.no
Legg inn bilder der og link til de her.
Opprinnelig postet av snuppa
Det tok laaaang tid å få til, for noe dritt. Altså tiltak. Liker ikke ting som tar tid, utålmodig så det holder!
http://i223.photobucket.com/albums/d...8/IMG_5210.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/d...8/IMG_5212.jpg
Tusen, tusen takk
Skal dette setet stå inntil seteryggen til en hver tid?
Det vet jeg ikke. Søk på forumet her eller last ned bruksanvisningen. Evt legg ut nytt spm med overskriften "Skal Britax Secura stå inntil seteryggen til enhver tid", så kan de som vet svare.... ;-)Opprinnelig postet av MatiR
secura kan både stå inntil og fritt!
September 06
Juli 08
Sosiale Bokmerker