Vi snudde 3åringen i sommer da minsten ble født, og dette er noe vi ikke føler oss fortrolige med.. Har bestemt oss for å gjøre et nytt forsøk på leit etter bilstoler, og håper å kunne ha eldste på 3,5 "riktig vei" igjen.
Grunnen til at vi valgte å snu i sommer, var pga plassmangel. Vi har en Ford Focus stv, og eldtse satt tildigere i en acta cosmic xtp. Knallfornlyd med setet, og eldste stortrivds Da vi skulle kjøpe, endte vi opp med dette fordi det tok minst plass bak passasjersetet foran. Begge oss har nemlig lange bein, og focusen er ikke akkurat bilden med stor kupeplass..
Men så kom det jo nye monteringsregler, og da ble det helt umulig å ha cosmicen i siden. Vi satte det da i midten der det stord perfekt.
Men så kommer minstemann til verden, og til min store sorg så får vi ikke plass til MC cabriofix ved siden av cosmic. Cosmic må da ut i siden igjen, men vi har jo forts ikke plass til å ha det der.. Enden på visa blir at vi velger å snu eldste (den gang 3 år) og kjøper et MC rodi XR.
Som jeg sa innledingsvis, så har vi forts dårlig samvittighet for dette.. Det var iallefall et år for tidlig..
Nå lurer jeg/vi på om dere har tips til bakovervendte bilstoler som kan passe i siden på en ford focus stv?
Greit å få noen tips så vi vet hva vi bør prøve ut iallefall
Minsten skal også få nytt etterhvert når cabrio'en bli for liten.. Vi har jo forts cosmicen (skal selge, men har ikke fått det til enda), men er jo ikke lenge han kan sitte i den før den må over kanten og det har vi som sagt ikke plass til..
Vil det nye setet til acta (husker ikke navnet..) ta mindre plass??
Har jo sett på seter til britax og det til brio også, men etter å ha vært vant med acta cosmic så synes jeg de har så dårlig med hodebeskyttelse, - spes til den aller minste da. Går jo greit til eldste...
Dette ble langt, setter stor pris på at du gadd å lese og enda emre pris på å få hjelp
Sosiale Bokmerker