noen her inne som har Audi A4 stasjonsvogn med bakovervendt bilsete i ? hvilket har dere ?
noen her inne som har Audi A4 stasjonsvogn med bakovervendt bilsete i ? hvilket har dere ?
Stolt mamma til Yuna , Filip og Enya
Har hatt det ja. A4 er en en veldig trang bil, dårlig med plasse, spesielt baksetesplass.
Fikk plass til Britax TWE uten problemer i denne bilen.
Hadde Comsmic/XTP før og det fikk vi plass til også, men det ble store problemer da regelen ble endra om at setet skal stå utfor kanten ved 11 kg eller deromkring.
Selv om jeg satt i passasjersetet foran med beina på skrå og klint opp i dashbordet med rett rygg, gikk det veldig dårlig.
Hadde også et HTS Besafe sete som vi ikke fikk plass til.
Britax TWE anbefales
Cosmic/XTP frarådes
Besafe HTS frarådes (de to sistnevnte er dog gamle seter...)
Om det er til Ylva, vil jeg anbefale deg TWE fordi det passer fint til barn på to år og oppover i tillegg til at det kan brukes lenge. Det er nok et av de setene som tar minst plass bakovervendt i denne bilen.
Vi har Akta Graco Duologic i vår A4!
ja det er trangt i baksetet på en audi A4 ja !!! me har ett britax two way elite i bilen nå. og det går akkurat. men skal flytte TWE over i den andre bilen og så kjøpe ett nytt sete til å ha i audien.
så eg lurte på om me måtte kjøpe ett nytt TWE eller om det var andre bakovervendte seter som passet i bilen.
augustmamma : har den som sitter foran acta graco duologic setet god benplass ? eg er 177 cm og sambo 180 cm.
Stolt mamma til Yuna , Filip og Enya
Vi har Audi A4, vi har be safe bilsete.
Mathilde 07
Vi hadde Audi A4 med Besafe izi combi. Det gikk, og jeg hadde grei plass. Men mannen hadde nok ikke fått plass.
Sosiale Bokmerker