+ Svar på diskusjon
Side 1 av 6
1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 112

Diskusjon: Ny presentasjonsliste 2008

  1. #1
    Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Upsidaysi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Jevnaker
    Meldinger
    4,517
    Blogginnlegg
    42

    glis Ny presentasjonsliste 2008

    ~oss på Unge Mødre~

    Da er det på tide å friske opp litt..og ikke minst presentere oss..noen må gjøre det på nytt..og andre sikkert for første gang..

    Her skal du skrive litt om deg selv, få med alder og når du fikk barna dine..skrive gjerne litt om hva du driver med i om dagen (jobb/utdanning)


    Gleder meg til å høre hvem DU er

  2.  
  3. #2
    Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Upsidaysi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Jevnaker
    Meldinger
    4,517
    Blogginnlegg
    42

    Sv: Ny presentasjonsliste 2007

    Begynner jeg da ekke flau jeg vet

    jeg er ei jente på 22, ble gravid når jeg var 20 og fikk Amalie 21 år gammel.

    Amalie ble født 03.02.2007, selvfølgelig verdens nydeligste jente og hun har rett og slett gjort livet mitt verdt å leve

    Jeg bor sammen med min kjære samboer, forlovet oss..men ikke heelt kommet inn på gifteplaner..ikke helt enda...men det kommer

    Jeg er forøyblikket arbeidsledig og krampesøker etter jobb...

    Jeg er som regel ei blid jente...med grusomme humørsvigninger jeg eeelsker musikk...ingen supersanger eller danser men liker veldig godt å gjøre begge deler

    ja...det var litt om meg...

    værsegod neste

  4. #3
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    bigboobs sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Meldinger
    1,233

    Sv: Ny presentasjonsliste 2007

    borte, var jo full av feil
    Sist endret av bigboobs; 07-11-2008 kl 21:26
    Everything i know I learned from Berta!

  5. #4
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Ny presentasjonsliste 2007

    Jeg er ei jente på 22 år, gift og har to herlige barn.
    Johannes ble født 26 mars-2004 da jeg var 18 år, og Nora ble født 4 september- 2007 like før jeg ble 22 år.
    Jeg er sykepleierstudent og mine store drøm er å bli jordmor. Gir meg ikke før den saken er i boks nei!


  6. #5
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Meo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Tønsberg
    Meldinger
    5,795
    Blogginnlegg
    3

    Sv: Ny presentasjonsliste 2007

    Hei

    Jeg er altså da Meo Jeg fyller 20 i mars og har totalt angst for det! Tøffe-Thea ble født 9 januar 2006 og fylte to år i dag Jeg var 17 når hun kom til verden

    Jeg begynte på skolen igjen når Thea var 7 uker. Ble gravid på GK og fødte i VK1. Derfor valgte jeg å ta VK1 over to år og har nå et halvt år igjen av VK2. Etter dette vet jeg ikke hva jeg vil bli. Førskolelærer, sykepleier, sosionom eller advokatsekretær er det det dtår mellom akkurat nu, men ting forrandres hele tiden

    Pappaen til Thea og jeg er gode venner, men ikke sammen.

    Ellers er det vel ikke så mye å si om meg, tror jeg... Det blir bra å bli kjent med dere igjen
    Sist endret av Meo; 01-08-2008 kl 20:35
    Bonuspoden (`99) Bonussnuppa (`03) Thea (`06) Magnus (`10)
    ... Og ekkelt forelsket i verdens fineste fyr
    * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ Bloggen ~ * ~ * ~ * ~* ~ * ~ * ~ *







  7. #6

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Hei alle sammen

    Jeg heter Linda og har vært her på NM en stund Kommer meg liksom ikke bort, for er så koselige folk her. Kjempefint om unge mødre-delen blir aktiv igjen!

    Jeg er 23 år, og fikk Victoria da jeg var 19. Jeg var akkurat ferdig med videregående da jeg ble gravid, så glad for det.

    Jeg og pappaen ble sammen på videregående, og har holdt sammen siden det. Vi bor nå i Trondheim på 4.studieåret hans. Giftemål er ikke i sikte, da både jeg og han vil være over 30 år da.

    Etter videregående og babytid har jeg studert: ex.phil, 1 år advokatsekretær og 1 år regnskap på nett. Det er nå 1-2 år siden jeg studerte sist, og tiden der har gått til jobbing på dagligvarebutikk. Nå i høst fikk jeg somlet meg til Adecco og de har hjulpet meg ut i kontorverden nå! Ikke mye, men litt. Jeg har en 50% stilling i et vikariat som jeg ikke vet hvor lenge varer.

    Vi bor på en studentby, men begynner å bli trangt... Victoria blir jo 4 år snart og vi er lei av å dele rom Men vi må vel holde ut til sambo er ferdig. Halvannet år så. Så vi er på boligjakt, eller på prosjekter som blir ferdig til neste år iallefall. Blir ingen søsken på Victoria før vi har flyttet dit iallefall.
    2004 2010 20.02.15 19.05.15

  8. #7
    L & N
    Gjest

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Hei på dere!

    Jeg er 22 år gammel (23 i april), Jeg er mamma til Lucas som er 3 år og Noah som er nettopp fyllt 2 år.
    Jeg er utdannet frisør, men jobber ikke som en pga bekkenplager.
    Jeg jobber som butikkmedarbeider på Coop Mega her jeg bor og trivst veeldig godt med det.
    Har akkurat fått 70 % fast og er veldig glad for det
    Den 07-07-07 giftet jeg meg med drømmemannen, og nå er alt bare vel og gammen
    For 1,5 år siden kjøpte vi et kjempedigert hus midt i sentrum av der vi bor og har pusset det opp, nå har vi et flott hus og to skjønne gutter sammen

    Det var litt om meg...
    Vær så god neste............

  9. #8
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Piamor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Sted
    på landet
    Meldinger
    4,132

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Heia

    Jeg er da Piamor.23år og 2 barnsmor.Jeg har 2 nydelige prinsesser.Ei tulle på 4år og ei på 4mnd (født i september 07).Vi bor i et rekkehus og storkoser oss på 125kvadrat,egen hage og med besteforeldre i nærheten.

    Utdannet kokk,et år på nki og har tatt et år på høyskolen.Jeg studerer enda og er vel det man kan kalle for evig student.

    Venter desverre på drømmemannen enda,men leiter ikke etter han enda,for jeg er for nysingel til det
    Sist endret av Piamor; 13-01-2008 kl 00:08 Begrunnelse: ammetåken tok meg
    Verdens stolteste mamma til 03 & 07 og 2011

    For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv

  10. #9

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Jeg er da Kine...
    22 år og samboer, giftemål tror jeg faen ikke på,siden alle skiller seg
    (Stygt å le, men ja, det er mitt syn)
    Så hvit brud blir jeg neppe, men drømmer om romantisk frieri )

    Mamma til 2 flotte gutter, N og L som er 3 år og snart 9 mnd
    Utdannet med.sekretær, starter jobbsøking i høst.
    Men leter etter kveldsjobb nå.
    Trenger penger....

    Har en kjekk samboer og herlig familie + svigerfam
    VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11

  11. #10
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Pearly sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kristiansund
    Meldinger
    6,679

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008



    Jeg er PJK og er 23 år. Var 19 år da jeg ble gravid med storebror og nettopp fylt 20 år da jeg fikk han, to år senere kom lillebror til verden å i dag er han 1 år

    Jeg ble sammen med pappan til guttene da jeg var 17 år, forlovet oss 27.juli04 og hadde egentlig gifte planer om bryllup 06.september08 men vi har valgt å utsette dette på grunn av noe som er kommet i veien, så vi har nå lagt bryllupsplanele på hyllen
    Akkurat nå bor vi i en stor leilighet som vi leier, men jeg skal prøve å få meg jobb nå så vi får oss ett bra lån og kan kjøpe oss hus, eller bygge som jeg drømmer om

    Er ikke ferdigutdannet enda, har igjen 2 år som barne og ungdomsarbeiderlærling som jeg har søkt meg på i år. Får jeg ikke lærlingplass tar jeg nok den første og beste jobben jeg får Lei av å leie nå, vil ha noe som er MITTT!

  12. #11
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    lijander sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,316
    Blogginnlegg
    1

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Jeg er da meg, lijander
    Er 21år, straks 22 , blir 22 til mandag, uff tiden flyr
    Er gravid, så AJ (som er ett år, født jan 07) blir stporebror i september 08.
    Jobber som peronlig assistent, og på pizzabakeren
    Bor sammen med barnefaren, og trives med det Heldigvis for meg si
    Vi bor i ett lite søtt sørlandshus litt ute på bygda. Vi eier, og jobber og sliter for å betale ned på dette
    Vi har også en hund, som vi skaffet oss okt 05, blanding av golden retriver og rottweiler (mangler baller )

    Det tror jeg var det i denne omgang
    Sist endret av lijander; 13-01-2008 kl 00:13
    Av mirakler får man grå hår
    Turbotrollet (07)
    Duracel (08)
    Nå vet vi hva kjærlighet er

  13. #12

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Ja litt mer, kan jeg jo fortelle...

    Ble gravid som 18 åring med Noah, fant ut om svangerskapet i midten av uke 18, kjente DA SPARK

    Ble samboer 3 mnd før Noah ble født des04.
    sommern 06 ble jeg gravid med lillebror Leon, som er 9 mnd om ikke så veldig lenge.
    Utdanna meg som med.sek mens jeg var singel og alenemor, sambo tenkte tenketid.

    Håper på fast jobb + hus
    VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11

  14. #13
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    marie_83 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    i et stort hus
    Meldinger
    2,898

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Jeg heter marie, er 24år, samboer og forlovet med verdens snilleste mann, har to flotte sønner mathias 04 og kristoffer 07, bor på skedsmo, og skal snart flytte hvis vi finner noe vi liker. Jeg var 21 år da jeg fikk mathias og nettopp fylt 24 da jeg fikk kristoffer, til vanslig jobber jeg i butikk, men akkurat nå er jeg hjemme i permisjon med minstemann frem til april.
    Sist endret av marie_83; 13-01-2008 kl 13:55
    .........................................................

  15. #14

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Hvor flytter dere Marie?
    VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11

  16. #15
    Mamma'n til M
    Gjest

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Heihei, jeg har ikke vært så aktiv her inne på NM egentlig. Leser som regel bare, spesielt inne på Hus-sidene.

    Jeg er iallefall Mamma'n til M, har nettopp fylt 24 år- og har en gutt på 4,5. Jeg ble gravid da jeg var 18 og fikk M da jeg var 19. Han er det vakreste jeg vet selvsagt.

    Sambo og jeg gifter oss neste år i september, og nå driver vi og bygger hus. Vi har vært sammen i 7,5 år nå.
    Jeg utdanner meg til sykepleier, og er ferdig til sommeren. Da har vi etterhvert planer om å endelig få en lillesøster/bror til M.

  17. #16
    ~Amandas mamma~
    Gjest

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Hei alle spreke mødre!
    Mitt navn er Madeleine,og er mamma'n til Amanda som ble født 11\11-2007,så er ganske fersk i gamet hehe...
    Jeg bor i Aurskog,ca. 20 min. med bil fra lillestrøm.
    Jeg er samboer og forlovet(faktisk!),men ingen planer om bryllup fra min side de neste årene hvertfall,hehe
    Jeg gikk Barn-og Ungdomsarb.fag på vgs,og begynte som lærling i 1.kl og SFO.
    etterhvert fant j ut at dette var for kjedelig,så j gadd ikk mer,og hoppet av lærlingtida..Da var jeg akkurat blitt gravid omtrent..
    Så akkurat nå er jeg hjemme med snuppa så lenge jeg føler for,men må vel få meg noe å gjøre etterhvert tenkte kanskje å gå påbygning først og fremst,men jeg tar livet med ro og stresser ikke!
    Jeg blir 20 16.mars-08!

    Håper på å bli kjent med mange unge,kule mødre her inne,hihi
    see you!


  18. #17
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    *Linda* sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Mørekysten
    Meldinger
    3,768

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Jeg er visst en av "gamligene" her på unge mødre jeg Men jeg føler meg ikke så gammel som jeg er så da kan jeg henge her Jeg blir 25 i år...halvveis til 50 og greier

    Har ei jente som fyller 3 nå i februar, og en gutt som blir 1 år i Mai. Jeg giftet meg med drømmemannen i september 07.

    Jeg bor like ved Hønefoss, som sikkert de fleste vet hvor er.

    Ellers jobber jeg på ett sykehjem, og stortrives med det. Skal utdanne meg ti hjelpepleier nå til høsten hvis barna får barnehageplass.

    Jeg kan være ganske barnslig, men det får dere leve med
    02.02.05 15.05.07 08.04.10

  19. #18
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    marie_83 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    i et stort hus
    Meldinger
    2,898

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Sitat Opprinnelig postet av *Linda* Vis post
    Jeg er visst en av "gamligene" her på unge mødre jeg Men jeg føler meg ikke så gammel som jeg er så da kan jeg henge her Jeg blir 25 i år...halvveis til 50 og greier
    hehe, du er ikke alene, jeg blir 25 i mars.
    .........................................................

  20. #19
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    *Linda* sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Mørekysten
    Meldinger
    3,768

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Sitat Opprinnelig postet av marie_83 Vis post
    hehe, du er ikke alene, jeg blir 25 i mars.
    Vi får holde sammen og dele sorgene
    02.02.05 15.05.07 08.04.10

  21. #20
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    marie_83 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    i et stort hus
    Meldinger
    2,898

    Sv: Ny presentasjonsliste 2008

    Sitat Opprinnelig postet av _Kine Vis post
    Hvor flytter dere Marie?
    det blir enten kløfta, sørumsand eller fetsund.
    .........................................................

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 1 av 6
    1 2 3 4 5 ... SisteSiste

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine