+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 2 av 2

Diskusjon: Bakovervendt og topunktsbelte?

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    May 2003
    Sted
    Vestfold
    Meldinger
    1,650

Bakovervendt og topunktsbelte?

Vi venter tvillinger til sommeren og jeg har allede begynt å bekymre meg for hvilke bilseter vi kan få til bilen vår. Pr i dag sitter storebror bakovervent midt bak hvor det kun er topunktsbelte. Han blir 5 til sommeren og vi vurderer da å snu han, noe som tilsier at han må over på en av sideplassene med trepunktsbelte. Så, da er problemet: Hvilke barneseter har vi å velge i som kan monteres både på to- og trepunktsbelte og som vi får plass til når vi skal ha 3 seter. Vi har en Chrystler Grand Voyager, hvor jeg finner bredden god, men plassen mellom for og baksete noe knapp. Noen forslag? Kjenner til Akta Graco Logico (regner med det får plass?), men finnes det flere alternativer?
    Elsie

Storebror juli - 03 og tvillinggutta juni - 08.

2.  
    Æresmedlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    May 2002
    Meldinger
    10,954

Sv: Bakovervendt og topunktsbelte?

Jeg tror rett og slett jeg ville undersøkt om 2 stk duo logic kan få plass ved siden av hverandre. Setet kan festes både med 2 og 3 punksele, samt IsoFix. Setet kan brukes fra fødsel og frem til ca 4 år. Min erfaring er at det ikke tar så alt for stor plass i baksetet heller

Ser du bor nære svenskegrensen, ta deg en tur over grensen og du sparer mange 100 på setet.

Ellers vet jeg at Brio Primo kan festes med 2 punktsele.

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine